Podłączenie budynku przy ul. Sienkiewicza 72 do sieci c.o. i c.c.w. wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3598330)

Client
Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
State
świętokrzyskie
Address
25-004 Kielce, ul. Paderewskiego 20 20
Phone
41 36 76 720
Fax
41 36 76 917
www
www.mzb.kielce.pl
E-Mail
m.klusakiewicz@mzb.kielce.pl
Created
2020-11-27

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach ul. Paderewskiego 20 20 25-004 Kielce świętokrzyskie tel. 41 36 76 720 fax. 41 36 76 917 REGON 26026928400000 www.mzb.kielce.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Podłączenie budynku przy ul. Sienkiewicza 72 do sieci c.o. i c.c.w. wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podłączenia budynku przy ul. Sienkiewicza 72 w Kielcach do sieci c.o. i c.c.w. wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania (ułożenie rurociągów z rur stalowych ocynkowanych, montaż zaworów i filtrów siatkowych, grzejników, zaworów grzejnikowych, głowic termostatycznych, ciepłomierzy ultradźwiękowych w mieszkaniach oraz wykonanie prób szczelności ), w zakresie zgodnym z dokumentacją techniczną; b). Instalacja ciepłej wody z rur stalowych ocynkowanych z montażem zaworów, filtrów siatkowych, wodomierzy z nadajnikiem impulsowym, zakres robót zgodny z dokumentacją techniczną; c). wykonanie węzła cieplnego zgodnie z dokumentacją projektową, d) przestawienie garażu kolidującego z trasą przyłącza c.o, e) uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem i przekazaniem tego materiału do utylizacji . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich wykonania określają: a) wzór umowy - (Załącznik nr 6 do SIWZ), b) projekt budowlany - (Załącznik nr 9 do SIWZ ), c) przedmiary robót - (Załącznik nr 10 do SIWZ ), d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SIWZ), e) realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019r. poz. 1843 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2019r. poz. 1145) oraz przepisom powołanym w SIWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., to ma to na celu wyłącznie określenie parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych do realizacji zadania. Wykonawca może w tych wypadkach zaoferować materiały „równoważne” tj. posiadające parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest „równoważny” w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu (do zaakceptowania) odpowiednie dokumenty pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że dany materiał (wyrób) jest rzeczywiście równoważny ze wskazanym w SIWZ. Zamówienie będzie realizowane w budynku zamieszkałym i użytkowanym przez lokatorów mieszkań. Wykonawca musi tak zorganizować prace by umożliwić prawidłowe funkcjonowanie budynku w czasie trwania robót i po ich zakończeniu. Wszelkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę i muszą być zawarte w wynagrodzeniu wynikającym z oferty. Na podstawie art.29 ust.3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz.1040 z późn. zm.), tj.: co najmniej 3 osoby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni do wykonania robót budowlanych w zakresie robót branży instalacji sanitarnych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych stosunków pracy dopuszczonych przez prawo. Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie, o którym mowa powyżej przed przystąpieniem do wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnia Zamawiającego do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ) z tytułu niespełnienia tych wymagań. Wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45330000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000 zł( słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem składania ofert. Informacje dotyczące wniesienia wadium zawarte w rozdziale XII SIWZ

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information