Dostawa i montaż powietrznych oraz gruntowych pomp ciepła na terenie Gminy Mirów w ramach projektu pn. Ograniczenie „niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Mirów

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3589431)

Client
Gmina Mirów
State
mazowieckie
Address
26-503 Mirów, Mirów Stary 27 27
Phone
48 628 38 89
Fax
48 628 38 89
www
www.mirow.pl
E-Mail
anita@mirow.pl
Created
2020-10-27

Gmina Mirów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Mirów Mirów Stary 27 27 26-503 Mirów mazowieckie tel. 48 628 38 89 fax. 48 628 38 89 REGON 67022384700000 www.mirow.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa i montaż powietrznych oraz gruntowych pomp ciepła na terenie Gminy Mirów w ramach projektu pn. Ograniczenie „niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Mirów

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż starych nieefektywnych źródeł ciepła oraz dostawa wraz z rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem 4 powietrznych pomp ciepła oraz 3 pomp ciepła gruntowych w 7 indywidualnych budynkach mieszkalnych (wskazanych przez Zamawiającego) na terenie gminy Mirów w ramach projektu pn.: Ograniczenie „niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Mirów. 4.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 4.2.1. część 2 zamówienia – „Dostawa i montaż powietrznych pomp ciepła na terenie Gminy Mirów” obejmująca, w szczególności: 1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 4 szt. powietrznych pomp ciepła w budynkach gospodarstw domowych, 2) demontaż starego źródła ciepła wraz z zasobnikiem do C.W.U., wyniesienie z kotłowni na zewnątrz i przekazanie protokolarnie mieszkańcowi lub utylizacja, 3) dobór odpowiedniej mocy i wielkości instalowanych urządzeń oraz montaż nowego źródła ciepła oraz zasobnika C.W.U. z dodatkową grzałką elektryczną i wpięcie do istniejących instalacji C.O. i C.W.U. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym; 4) montaż jednostek wewnętrznych oraz zewnętrznych w przypadku instalacji z pompami ciepła powietrznymi oraz wykonanie wymaganej ilości odwiertów i instalacja sond gruntowych w przypadku instalacji z gruntową pompą ciepła, 5) wszystkie zamontowane urządzenia muszą stanowić kompletny zestaw służący do celów C.O. oraz C.W.U, 6) wykonanie zabezpieczeń instalacji c.o. i c.w.u. zgodnie z obowiązującymi normami; 7) wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej; 8) instalację sterownika nowego źródła ciepła z czujnikami temperatury zewnętrznej oraz czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji, 9) wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami; 10) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji 11) uruchomienie instalacji i udział w odbiorze technicznym; 12) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 13) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji; 14) zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; 15) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej:  schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną wykonanej instalacji;  prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim;  protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym - protokoły szczelności instalacji hydraulicznych, wykonanych przez Wykonawcę;  deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, certyfikaty z oznaczeniami CE;  karty techniczne zamontowanych urządzeń;  karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń;  protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji;  Kartę Regulacji (ustawienia sterownika kotła);  Protokół Instalacji podpisany przez certyfikowanego Instalatora;  protokół odbioru instalacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca. 4.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa i montaż gruntowych pomp ciepła na terenie Gminy Mirów” obejmująca, w szczególności: 1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 3 szt. gruntowych pomp ciepła w budynkach gospodarstw domowych, 2) demontaż starego źródła ciepła wraz z zasobnikiem do C.W.U., wyniesienie z kotłowni na zewnątrz i przekazanie protokolarnie mieszkańcowi lub utylizacja, 3) dobór odpowiedniej mocy i wielkości instalowanych urządzeń oraz montaż nowego źródła ciepła oraz zasobnika C.W.U. z dodatkową grzałką elektryczną i wpięcie do istniejących instalacji C.O. i C.W.U. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym; 4) montaż jednostek wewnętrznych oraz zewnętrznych w przypadku instalacji z pompami ciepła powietrznymi oraz wykonanie wymaganej ilości odwiertów i instalacja sond gruntowych w przypadku instalacji z gruntową pompą ciepła, 5) wszystkie zamontowane urządzenia muszą stanowić kompletny zestaw służący do celów C.O. oraz C.W.U, 6) wykonanie zabezpieczeń instalacji c.o. i c.w.u. zgodnie z obowiązującymi normami; 7) wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej; 8) instalację sterownika nowego źródła ciepła z czujnikami temperatury zewnętrznej oraz czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji, 9) wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami; 10) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji 11) uruchomienie instalacji i udział w odbiorze technicznym; 12) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 13) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji; 14) zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; 15) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej:  schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną wykonanej instalacji;  prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim;  protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym - protokoły szczelności instalacji hydraulicznych, wykonanych przez Wykonawcę;  deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, certyfikaty z oznaczeniami CE;  karty techniczne zamontowanych urządzeń;  karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń;  protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji;  Kartę Regulacji (ustawienia sterownika kotła);  Protokół Instalacji podpisany przez certyfikowanego Instalatora;  protokół odbioru instalacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 42511110-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information