Wykonanie dokumentacji fotogrametrycznej Bramy Głównej, w tym fotografii cyfrowych oraz opracowanie dokumentacji pochodnej

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3589416)

Client
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
State
mazowieckie
Address
02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 10
Phone
22 5442 700
Fax
22 842 31 16
www
www.wilanow-palac.pl
E-Mail
zamowienia@muzeum-wilanow.pl
Created
2020-10-27

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 10 02-958 Warszawa mazowieckie tel. 22 5442 700 fax. 22 842 31 16 REGON 01095603800000 www.wilanow-palac.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie dokumentacji fotogrametrycznej Bramy Głównej, w tym fotografii cyfrowych oraz opracowanie dokumentacji pochodnej

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji fotogrametrycznej Bramy Głównej, w tym fotografii cyfrowych oraz opracowanie dokumentacji pochodnej. 2) Zakres usługi obejmuje: a) Etap I – prace pomiarowe wykonywane na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie b) Etap II – przetworzenie, opracowanie i analiza jakościowa danych pomiarowych i produktów oraz przekazanie źródłowych danych pomiarowych i wynikowej dokumentacji inwentaryzacyjnej 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Wzór umowy zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71355100-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information