Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Polkowice w sezonie 2020/2021 - Zimowe utrzymanie dróg zlokalizowanych na terenie 15 miejscowości gminy Polkowice

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3589369)

Client
Gmina Polkowice
State
dolnośląskie
Address
59-100 Polkowice, Rynek 1
Phone
76/847-41-26,
Fax
076 72 46 780
www
https://bip.polkowice.eu
E-Mail
aromanska@ug.polkowice.pl,
Created
2020-10-27

Gmina Polkowice

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Polkowice Rynek 1 59-100 Polkowice dolnośląskie tel. 76/847-41-26, fax. 076 72 46 780 REGON 390647618 https://bip.polkowice.eu

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Polkowice w sezonie 2020/2021 - Zimowe utrzymanie dróg zlokalizowanych na terenie 15 miejscowości gminy Polkowice

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Polkowice w sezonie 2020/2021 - Zimowe utrzymanie dróg zlokalizowanych na terenie 15 miejscowości gminy Polkowice, w ramach zadań budżetowych:  „utrzymanie dróg gminnych w okresie letnim i zimowym”,  „utrzymanie dróg wewnętrznych w okresie letnim i zimowym”. Przedmiotem zamówienia jest ciągłe zimowe utrzymanie dróg zlokalizowanych na terenie gminy Polkowice. 1. Zakres zadania obejmuje: a) ciągłe zimowe utrzymanie dróg zlokalizowanych na terenie 15 miejscowości gminy Polkowice tj.: Biedrzychowa, Dąbrowa, Guzice, Jędrzychów, Kaźmierzów, Komorniki, Moskorzyn, Nowa Wieś Lubińska, Pieszkowice, Sobin, Sucha Górna, Tarnówek, Trzebcz, Żelazny Most, Żuków (z wyłączeniem dróg nie będących w zarządzie gminy Polkowice) oraz drogi do Grodowca i drogi do szybu SW-1 „Polkowice – Sieroszowice”, b) interwencyjne zimowe utrzymanie dróg ujętych i nie ujętych w ciągłym utrzymaniu (wg potrzeb), c) interwencyjny wywóz nadmiaru śniegu spowodowany wystąpieniem obfitych opadów (anomalia pogodowa) na miejsce wskazane przez Zamawiającego (wg potrzeb), d) interwencyjne polewanie dróg m.in. w przypadku konieczności realizacji zadań wynikających z Planu działań krótkoterminowych w sytuacji wprowadzenia alertów dotyczących zanieczyszczenia powietrza (zgodnie z uchwałą nr XLVI/1544/14 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 12 lutego 2014 r. w sprawie uchwalenia Programu ochrony powietrza dla województwa dolnośląskiego) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (wg potrzeb, nie należy realizować jeżeli temperatura powietrza jest niższa niż 3C), w tym:  odśnieżanie dróg – ok. 21,90 km (powierzchnia ok. 133.000 m2),  posypywanie dróg mieszanką piaskowo-solną – ok. 15,5km (powierzchnia ok. 86.000 m2),  uprzątnięcie dróg z piasku w ciągu 10 dni przed zakończeniem ciągłego zimowego utrzymania dróg objętych zamówieniem (ok. 86.000 m2). 2. W przypadku nie zalegania śniegu na drogach przez okres: a) dłuższy niż 5 dni Wykonawca jest zobowiązany do mechanicznego lub ręcznego zamiatania jezdni, w czasie trwania akcji zima, z dróg ujętych w I standardzie zimowego utrzymania, b) dłuższy niż 10 dni Wykonawca jest zobowiązany do mechanicznego lub ręcznego zamiatania jezdni, w czasie trwania akcji zima, z pozostałych dróg o nawierzchni utwardzonej z III standardu. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na standardy odśnieżania wyszczególniono w załączniku nr 1, będącego integralną częścią umowy. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90620000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information