Zakup foteli biurowych na wyposażenie biura siedziby Centralnego Portu Komunikacyjnego sp. z o.o.

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3580069)

Client
Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.
State
mazowieckie
Address
02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 134
Phone
+48 882350385
www
www.cpk.pl
E-Mail
zamowienia@cpk.pl
Created
2020-09-18

Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Aleje Jerozolimskie 134 02-305 Warszawa mazowieckie tel. +48 882350385 REGON 381918620 www.cpk.pl

I.2) Type of contracting: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup foteli biurowych na wyposażenie biura siedziby Centralnego Portu Komunikacyjnego sp. z o.o.

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 110 szt. foteli pracowniczych oraz 8 szt. foteli pracowniczych z zagłówkiem, stanowiących wyposażenie stanowisk pracowniczych do siedziby Zamawiającego w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, nie dłuższym niż 8 tygodni od daty złożenia zamówienia (Zamówienie Podstawowe). 2) Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego Wykonawca dostarczy do 270 szt. foteli pracowniczych oraz 12 szt. foteli pracowniczych z zagłówkiem do siedziby Zamawiającego w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, nie dłuższym niż 8 tygodni od daty złożenia zamówienia (Zamówienie Opcjonalne). 3) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji według zapotrzebowania, co oznacza, że zamówienia w ramach prawa opcji będą składane każdorazowo na liczbę foteli wskazaną przez Zamawiającego. 4) Fotele będą objęte gwarancją minimum 24 miesięczną. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do Ogłoszenia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39110000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure:

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information