Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3580068)
I.1) Name and address: Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego ul. Gdańska 19 14-500 Braniewo warmińsko-mazurskie tel. 0-55 243 26 06 fax. 0-55 243 26 06 REGON 17970800000000 https://www.zszbraniewo.pl/
I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania Zamawiający podzielił przedmiot zamówienie na trzy części: Cz. I – sprzęt Agd Cz. II – akcesoria kuchenne Cz. III - oprogramowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: - dla cz. I –sprzęt Agd - w załączniku nr 6 ( poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz.4) - dla cz. II –akcesoria kuchenne - w załączniku nr 6 ( poz. 5, poz. 6, poz. 7, poz.8) - dla cz. III –oprogramowanie –w załączniku nr 6 ( poz. 9, poz. 10, poz. 11) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał się do udzielenia gwarancji (dla tych pozycji, dla których wymagana jest gwarancja wskazana w cz. I w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy) - według zasad określonych w projekcie umowy – stanowiącym załącznik nr 7 Zamawiający wymaga dla cz:I a) czas reakcji 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, b) czas naprawy 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, c) czas wymiany 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje środowisko Microsoft Windows lub inne równoważne oznacza to, że programy, których używa Zamawiający będą funkcjonowały w środowisku danego systemu operacyjnego. Opis równoważności produktów znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39710000-9
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information