Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3580008)
I.1) Name and address: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ul. Monte Cassino 18 37-700 Przemyśl podkarpackie tel. 166 775 065 fax. 166 775 064 REGON 31468400000000 www.wszp.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Usługa uruchomienia i utrzymania przez okres 24 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Usługa uruchomienia i utrzymania przez okres 24 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących’’ – w ramach jednego kpl zadania. 2. Zakres zadaniowy przedmiotu zamówienia należy realizować wg warunków umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 3 (opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część umowy i obejmuje: a) zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących (będących własnością zamawiającego –oraz użyczonych przez wykonawcę – zał. nr 2), w tym ich naprawy, konserwacji i przeglądów; b) udostępnienie i prowadzenie przez wykonawcę, w oparciu o jego serwery, serwisu umożliwiającego: – zdalne monitorowanie stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych dla poszczególnych urządzeń drukujących (w zależności od technologii urządzenia) z wykorzystaniem oprogramowania (agentów) zainstalowanego u zamawiającego, na które wykonawca udziela zamawiającemu prawa użytkowania – podsystem monitorowania; – raportowanie ilości wydruków dla poszczególnych urządzeń drukujących – podsystem raportowy na wszystkich urządzeniach zamawiającego. 2. Zapewnienie zamawiającemu poprzez przeglądarkę WWW dostępu do serwisu wykonawcy umożliwiającego podgląd monitorowanych urządzeń oraz generowanych raportów. 3. Dostarczanie materiałów eksploatacyjnych na wezwanie zamawiającego poprzez dedykowany panel dostępny przez serwis www. 4. Wymagania ogólne: a) szacowana ilość wydruku stron A 4 w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 5.000.000 szt. wydruki monochromatyczne oraz 500.000 szt. wydruki kolorowe – dane te to ilości szacunkowe potrzebne do obliczenia wartości zamówienia, które mogą ulegać zmianom w trakcie realizacji umowy również w zakresie ilości rodzaju wydruku bez przekroczenia jednak szacunkowej wartości umowy brutto określonej w załączniku nr 1 do umowy. 5. Miejsce realizacji zadania: siedziba zamawiającego – Przemyśl, ul. Monte Cassino 18, Przychodnia przy ul. Sportowej 6 w Przemyślu, Oddział Obserwacyjno – Zakaźny przy ul. S. Rogozińskiego 30 w Przemyślu, Przychodnia POZ Jarosław ul. Siemieńskiego 7.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50310000-1
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Wartość wadium przy składaniu ofert: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł) – w dowolnej formie wg zapisów SIWZ i ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information