„DOSTAWA URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH I MEDYCZNYCH”

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3579992)

Client
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
State
podkarpackie
Address
37-620 Horyniec-Zdrój, ul. Sanatoryjna 2 2
Phone
016 631 34 43
Fax
016 631 34 43
www
www.crr-horyniec.pl
E-Mail
zamowienia@crr-horyniec.pl
Created
2020-09-18

Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ul. Sanatoryjna 2 2 37-620 Horyniec-Zdrój podkarpackie tel. 016 631 34 43 fax. 016 631 34 43 REGON 65013987800000 www.crr-horyniec.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „DOSTAWA URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH I MEDYCZNYCH”

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż urządzeń rehabilitacyjnych i medycznych zwanego dalej towarem do Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załączniki nr 1- 3 do Formularza oferty – Specyfikacje cenowe Wykonawcy. Zamówienie podzielone zostało na części: 1 Akcesoria do sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego. 2 Urządzenia do kinezyterapii. 3 Urządzenie do terapii biofeedback. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. 3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, przy czym Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (na wykonawcy spoczywa ciężar dowodzenia równoważności oferowanego produktu w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego). 4. Wymagania ogólne dla zamówienia: • Oferowany towar musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2020), kompletny. Oferowany towar musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych, • Zamawiający wymaga pełnej dokumentacji poszczególnych elementów wchodzących w skład przedmiotu umowy (odpowiednio: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji, instrukcja bhp w języku polskim, paszport techniczny, protokół przeciwporażeniowy (jeśli dotyczy), atesty/dokumenty potwierdzające oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE (deklaracje zgodności z oznakowaniem CE) lub dokumenty, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz inne dokumenty wydane przez producenta w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski. • Wykonawca przy przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu medycznego i pracowników obsługi technicznej w zakresie obsługi urządzenia (odbycie szkolenia potwierdzone będzie dokumentem wystawionym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy). • Odpowiedzialność za dostarczony towar spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy. • Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące. • Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru. • Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego towaru. • Po zainstalowaniu/ zamontowaniu przez Wykonawcę urządzenie powinno być gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( w pełni operacyjne) związanych z instalacją i bezpiecznym użytkowaniem przez Zamawiającego (przyłącza, kable, detektory itp.)

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33100000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information