Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3570886)

Client
Gmina Alwernia
State
małopolskie
Address
32-566 Alwernia, Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7 7
Phone
12 283 11 15
Fax
12 283 17 92
www
www.alwernia.pl
E-Mail
awojewoda@alwernia.pl
Created
2020-08-05

Gmina Alwernia

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Alwernia Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7 7 32-566 Alwernia małopolskie tel. 12 283 11 15 fax. 12 283 17 92 REGON 35155596700000 www.alwernia.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie docieplenia budynku Urzędu Miasta wraz z innymi pracami budowlanymi w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę dla zadania pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego”. Uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z przepisami prawa dokumentów, uzgodnień, badań, opracowań, zgód, ekspertyz, warunków, decyzji i pozwoleń. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub/i skutecznego zgłoszenia wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu oraz realizacja robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w: 1) Programie Funkcjonalno- Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; 2) audycie energetycznym, stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ; 3) Rysunek elewacji budynku stanowiąca załącznik nr 1c do SIWZ, 4) wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 5) niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Zadanie obejmuje również: a) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, b) koszty związane z zapleczem budowy, c) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ (jeśli wymagany), organizacją robót budowlanych przy ciągłej pracy obiektu, zabezpieczenie terenu budowy, d) zapewnienie udziału kierownika budowy w naradach koordynacyjnych. 4. Zadanie nie obejmuje: 1) wykonania robót budowlanych opisanych w rysunku elewacji budynku- stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ; 2) dostawy i montażu zegara elewacyjnego. 5. W ramach realizacji zadania planuje się wykonać następujące roboty budowlane: 1) Remont dachu wraz z robotami towarzyszącymi. 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych. 3) Wykończenie ścian tynkiem cienkowarstwowym– kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. 4) Demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej na ścianach zewnętrznych i dachu budynku. 5) Demontaż istniejących okien i drzwi zewnętrznych. 6) Wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. 7) Przebudowę schodów do piwnicy od strony północno- wschodniej budynku (tylnej). 8) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia dostarczy i zamontuje, do uzgodnienia z Zamawiającym. 9) Wykonanie napisu "Urząd Gminy Alwernia"; 10) Montaż daszka z tworzywa sztucznego nad wejściem w elewacji z tyłu budynku (uzgodnionego z Zamawiającym); 11) Roboty elektryczne – wymiana opraw wraz z okablowaniem; 12) Roboty budowlane towarzyszące - roboty budowlane towarzyszące niezbędne do wykonania prawidłowej termomodernizacji budynku. 6. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Opracowanie projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawa wraz z wszelkimi dokumentami formalno- prawnymi (m.in. uzgodnieniami, wymaganiami, opiniami, decyzjami, ekspertyzami itp.) wymaganych przez Prawo budowlane i przepisy szczegółowe. 2) Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu organu. 3) Opracowanie projektu wykonawczego, którego celem jest uszczegółowienie rozwiązań projektowych zawartych w projekcie budowlanym. 4) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 5) Realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji. 6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w PFU, a są konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Wersja papierowa dokumentacji: 1) Projekt budowlany wraz z kompletem dokumentów formalno- prawnych- 5 egzemplarzy opieczętowany i zatwierdzony przez organ architektoniczno- budowlany wydający decyzję pozwolenia na budowę.(o ile przy zaproponowanych rozwiązaniach konieczne okaże się uzyskanie pozwolenia na budowę), 2) Projekt wykonawczy- 5 egzemplarzy, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- 5 egzemplarzy, 4) Dokumentacja powykonawcza- 2 egzemplarze. 8. Wersja elektroniczna opracowań na nośniku CD, DVD- 1 egzemplarz 1) Dokumentacja projektowa w formacie dwg oraz w formacie pdf, w formie skanu opieczętowanej dokumentacji zatwierdzonej przez organ architektonicznobudowlany (wierna kopia wersji papierowej). 2) Dokumentacja powykonawcza w formacie pdf, w formie skanu (wierna kopia wersji papierowej). 9. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania Przedmiotu zamówienia 1) Roboty budowlane będą realizowane na funkcjonującym obiekcie, w związku z czym wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości funkcjonowania budynku w okresie prowadzonych robót budowlanych, zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym. Organizacja robót musi uwzględniać zabezpieczenie prac przed użytkownikami. 2) W celu poprawienia efektywności energetycznej budynku, w zakresie niniejszego zamówienia należy przeprowadzić prace projektowe na bazie programu funkcjonalno- użytkowego oraz audytu energetycznego budynku. 3) Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu wnioskami o uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, postanowień, zezwoleń, uzgodnień i opinii itp. 4) W przypadku niekompletności dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji uzupełniającej i pokrycia w całości koszów jej wykonania. 5) Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę (lub zgłoszenia robót) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań projektowych. W tym celu należy przedłożyć 1 egz. kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu, który w terminie 14 dni od daty jej otrzymania dokumentacji sprawdzi zgodność przyjętych rozwiązań projektowych z wymaganiami określonymi w PFU oraz dokona jej akceptacji lub w przypadku stwierdzenia błędów lub niezgodności z PFU wezwie Wykonawcę do ich usunięcia w terminie nie krótszym niż 3 dni.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45210000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information