Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3570880)
I.1) Name and address: Zakład Karny w Dublinach Dubliny 16 16 11-430 Korsze warmińsko-mazurskie tel. 89 7543831 fax. 89 7543612 REGON 28035160400000
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Remont dachu budynku administracyjnego na terenie Zakładu Karnego w Dublinach
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych na terenie Zakładu Karnego w Dublinach, Dubliny 16, 11 – 430 Korsze, w ramach inwestycji pn.: Remont dachu budynku administracyjnego na terenie Zakładu Karnego w Dublinach 1. Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną z zachowaniem przepisów BHP. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać certyfikat jakości lub deklarację zgodności. Prace muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zagrażały bezpieczeństwu i nie powodowały zbyt dużych utrudnień w funkcjonowaniu jednostki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu został zawarty w Dokumentacji budowlanej obejmującej: dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (STWiORB), przedmiar robót, informacji BIOZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie Dokumentacji budowlanej wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury, a także obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną wraz z okresem gwarancji. Podstawę sporządzenia oferty stanowi dokumentacja projektowa, STWiORB, SIWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania. Przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym. 4. W przypadku wskazania w Dokumentacji budowlanej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w Dokumentacji budowlanej pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót zgodnie z Dokumentacją budowlaną i zapewnia uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarze robót i będą zgodne pod względem: charakteru użytkowego, charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne itp.) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, elementy spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz zwrócić się do zamawiającego z zapytaniem czy uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. 5. Wykonawca samodzielnie, ze środków własnych, dokona zakupu i dostarczy wszelkie elementy, urządzenia i materiały niezbędne do wykonania robót budowlanych. 6. Wszelkie materiały i elementy wykorzystane w ramach realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 7. Wszystkie roboty wykonywane na obiekcie muszą być uzgodnione z inwestorem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie robót. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, co najmniej dwóch osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ciesielskie, roboty ogólnobudowlane na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 5 wzór umowy.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information