Remont dachu budynku administracyjnego na terenie Zakładu Karnego w Dublinach

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3570880)

Client
Zakład Karny w Dublinach
State
warmińsko-mazurskie
Address
11-430 Korsze, Dubliny 16 16
Phone
89 7543831
Fax
89 7543612
E-Mail
dkw_dubliny@sw.gov.pl; arkadiusz.milewski@sw.gov.pl; maciej.zubowicz@sw.gov.pl
Created
2020-08-05

Zakład Karny w Dublinach

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zakład Karny w Dublinach Dubliny 16 16 11-430 Korsze warmińsko-mazurskie tel. 89 7543831 fax. 89 7543612 REGON 28035160400000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont dachu budynku administracyjnego na terenie Zakładu Karnego w Dublinach

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych na terenie Zakładu Karnego w Dublinach, Dubliny 16, 11 – 430 Korsze, w ramach inwestycji pn.: Remont dachu budynku administracyjnego na terenie Zakładu Karnego w Dublinach 1. Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną z zachowaniem przepisów BHP. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać certyfikat jakości lub deklarację zgodności. Prace muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zagrażały bezpieczeństwu i nie powodowały zbyt dużych utrudnień w funkcjonowaniu jednostki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu został zawarty w Dokumentacji budowlanej obejmującej: dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (STWiORB), przedmiar robót, informacji BIOZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie Dokumentacji budowlanej wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury, a także obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną wraz z okresem gwarancji. Podstawę sporządzenia oferty stanowi dokumentacja projektowa, STWiORB, SIWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania. Przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym. 4. W przypadku wskazania w Dokumentacji budowlanej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w Dokumentacji budowlanej pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót zgodnie z Dokumentacją budowlaną i zapewnia uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarze robót i będą zgodne pod względem:  charakteru użytkowego,  charakterystyki materiałowej,  parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne itp.)  parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, elementy spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz zwrócić się do zamawiającego z zapytaniem czy uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. 5. Wykonawca samodzielnie, ze środków własnych, dokona zakupu i dostarczy wszelkie elementy, urządzenia i materiały niezbędne do wykonania robót budowlanych. 6. Wszelkie materiały i elementy wykorzystane w ramach realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 7. Wszystkie roboty wykonywane na obiekcie muszą być uzgodnione z inwestorem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie robót. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, co najmniej dwóch osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ciesielskie, roboty ogólnobudowlane na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 5 wzór umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information