Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3570878)

Client
Miasto Przasnysz
State
mazowieckie
Address
06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
Phone
29 7564900
Fax
29 7564939
www
www.bip.przasnysz.um.gov.pl
E-Mail
zpim@przasnysz.um.gov.pl
Created
2020-08-05

Miasto Przasnysz

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Przasnysz ul. Jana Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz mazowieckie tel. 29 7564900 fax. 29 7564939 REGON 52594900000000 www.bip.przasnysz.um.gov.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu biurowego dla potrzeb realizacji Projektu Nr POW.04.01.01-00-00-DU26/16 Potencjały – nowe formy kapitału społecznego w gminie Przasnysz. Zamówienie swoim zakresem obejmuje zakup i dostawę następujących urządzeń: 1) urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 2) komputer przenośny – 4 szt. 3) dyktafon cyfrowy – 2 szt. 4) zestaw do prezentacji multimedialnych – 1 szt. 5) kamera cyfrowa – 1 szt. 6) dysk z szyfrowaniem danych – 3 szt. Zamówienie swoim zakresem obejmuje również serwis urządzeń komputerowych i urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej. Koszt serwisu obejmuje dojazd do i z siedziby zamawiającego oraz wykonanie usługi serwisowej (co 6 miesięcy) przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia : a) przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń. b) szczegółowego przeglądu i wykonania czynności konserwacyjnych przed końcem gwarancji producenta urządzeń oraz zlecenie – w miarę potrzeb- wykonania napraw gwarancyjnych. c) naprawy gwarancyjne na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej urządzeń. Koszt serwisu nie obejmuje cen materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych nie objętych gwarancją, których konieczność wymiany będzie stwierdzona w czasie przeglądu. Wydatki z tego tytułu leżą po stronie Zamawiającego. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz elementów. UWAGA! W załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający przedstawił przykładowe minimalne parametry w jakich należy utrzymać poszczególne urządzenia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza propozycję innych rozwiązań, pod warunkiem uznania ich przez Zamawiającego za korzystne dla celu jakiemu mają służyć.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30236000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information