WYkonywanie bieżących remontów w obiektach Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2021

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3570872)

Client
Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
State
dolnośląskie
Address
67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15
Phone
768 373 216
Fax
768 373 377
E-Mail
zam_pub@szpital.glogow.pl
Created
2020-08-05

Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ul. Kościuszki 15 67-200 Głogów dolnośląskie tel. 768 373 216 fax. 768 373 377 REGON 30878400000000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: WYkonywanie bieżących remontów w obiektach Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2021

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zadanie obejmuje sukcesywne wykonywanie prac w poszczególnych pomieszczeniach biurowych oraz socjalnych Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. o łącznej pow. do 600m2 w zakresie wykonania robót budowlanych instalacyjnych i wykończeniowych (m. in. roboty demontażowe i rozbiórkowe, wykonanie nowych ścianek działowych z płyt g-k, tynki, roboty malarskie, osadzenie stolarki drzwiowej, modernizacja instalacji wod-kan, elektrycznej, p.poż.) przy uwzględnieniu standardów jakościowych wykonania robót w pomieszczeniach biurowych Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. określonych przez zamawiającego stanowiących Załącznik do SIWZ. Przed przystąpieniem do realizacji robót dotyczących poszczególnych pomieszczeń zamawiający przekaże wykonawcy: rzuty pomieszczeń oraz przedmiar robót wraz z wykazem materiałów Wykonawcy. Poszczególne etapy robót będą obejmowały pojedyncze pomieszczenia o powierzchni nie przekraczającej 30 m2. Wykonawca rozpoczynać będzie prace remontowe w danym pomieszczeniu w terminie 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia wystawionego przez Zamawiającego (po uprzedniej pozytywnej weryfikacji kosztorysu ofertowego) i ukończy je w terminie nie dłuższym niż 15 dni kalendarzowych od otrzymania zlecenia. W przypadku braku akceptacji kosztorysu ofertowego przedstawionego przez Wykonawcę w zakresie cen materiałów, Zamawiający wskaże Wykonawcy ceny materiału wraz z podaniem dostawcy przedmiotowego materiału (w promieniu 50 km od miejsca realizacji robót). Prace wykonywane mogą być częściowo z materiałów Zamawiającego. Zamawiający może dostarczyć: m.in.: stolarkę drzwiową, wykładzinę podłogową oraz oprawy oświetleniowe.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information