Sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, gromadzonych przez Szkołę Główną Handlową

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3570829)

Client
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
State
mazowieckie
Address
02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości 162
Phone
225 648 608
Fax
225 648 608
www
www.sgh.waw.pl
E-Mail
dzp@sgh.waw.pl
Created
2020-08-05

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Aleja Niepodległości 162 02-554 Warszawa mazowieckie tel. 225 648 608 fax. 225 648 608 REGON 15020000000000 www.sgh.waw.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, gromadzonych przez Szkołę Główną Handlową

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującym systemem segregacji, obejmujących odpady: 1) komunalne segregowane, w tym: a) papier, b) metale i tworzywa sztuczne, c) szkło, d) bio, e) zmieszane, 2) odpady zielone, 3) odpady wielkogabarytowe, 4) odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne gromadzonych przez Zamawiającego w oznakowanych pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia realizowane będą w następujących obiektach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie zlokalizowanych przy: 1) Budynek „A” przy ul. Rakowieckiej 24, 2) Budynek „C” przy Al. Niepodległości 128, 3) Budynek „G” przy Al. Niepodległości 162, 4) Budynek „M” przy ul. Madalińskiego 6/8, 5) Budynek „W” przy ul. Wiśniowej 41, 6) Budynek DS.1 „Sabinki” przy Al. Niepodległości 147, 7) Budynek DS.3 „Grosik” ul. Madalińskiego 31/33. 3. Wykonawca wykona Usługę w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyclingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy składowania, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 zez zm.) oraz jej przepisami wykonawczymi. 4. Rodzaj odpadów, sposób ich gromadzenia, terminy i częstotliwość świadczenia usług określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu przez Wykonawcę lub podwykonawcę przy realizacji przedmiotowego zamówienia osób wykonujących czynności w zakresie odbioru odpadów.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90511000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information