Opracowanie dokumentacji projektowej

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3565555)

Client
Gmina Alwernia
State
małopolskie
Address
32-566 Alwernia, Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7 7
Phone
12 283 11 15
Fax
12 283 17 92
www
www.alwernia.pl
E-Mail
awojewoda@alwernia.pl
Created
2020-07-13

Gmina Alwernia

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Alwernia Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7 7 32-566 Alwernia małopolskie tel. 12 283 11 15 fax. 12 283 17 92 REGON 35155596700000 www.alwernia.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Opracowanie dokumentacji projektowej

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Opracowanie dokumentacji projektowej dla dwóch zadań: - Część I: „Opracowanie koncepcji przebudowy skrzyżowania DW 780 w miejscowości Alwernia (ul. Marii Skłodowskiej-Curie i Adama Mickiewicza), Zakres opracowania: obejmuje opracowanie trzech koncepcji przebudowy/ rozbudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 780 z drogą gminną ul. Marii Skłodowskiej- Curie oraz z drogą gminną ul. Spacerową w Alwerni wg. trzech wariantów: rondo okularowe, rondo tradycyjne, rondo skanalizowane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.1 do SIWZ CPV : 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej i wodnej - Część II: „Projekt budowy ciągu pieszo-jezdnego, chodnika oraz odwodnienia przy drodze wojewódzkiej nr 780 w obrębie miejscowości Poręba-Żegoty i Alwernia”. Przedmiot zamówienia. 1. Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem decyzji umożliwiających realizację inwestycji dla zadania pn. „Projekt budowy ciągu pieszo- jezdnego, chodnika oraz odwodnienia przy drodze wojewódzkiej 780 w obrębie miejscowości Poręba- Żegoty i Alwernia” wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia. 2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych. 3. Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, pozwoleń i decyzji dla opracowanej dokumentacji projektowej. 4. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i/lub skutecznego zgłoszenia wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu. 5. Udzielanie odpowiedzi na zapytania zadane w trakcie procedury wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, w zakresie merytorycznym dotyczącym projektu. 6. Uzyskanie pozytywnej opinii dla proponowanych rozwiązań w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.2 do SIWZ CPV : 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej i wodnej 4.2. Wykonawca zobowiązany jest do: a) Zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. b) Sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych istotnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania. c) Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SIWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymaganiami. d) Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją lub w skrócie SIWZ. e) Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z dwóch części. f) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, g) Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni Wykonawcy, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych. h) W przypadku stwierdzenia nieścisłości w opisie zamówienia Wykonawca winien zwrócić się pisemnie do Zamawiającego celem ich wyjaśnienia, w formie i w terminie określonym w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych. i) Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury wskazanej w art. 24aa ustawy- Zamawiający może, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile taka możliwość została przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w ogłoszeniu o zamówieniu. j) Zamawiający nie zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.3. Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71322000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information