Utrzymanie infrastruktury komunikacji publicznej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2020-2023.

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3565548)

Client
Miasto Gorzów Wlkp.
State
lubuskie
Address
66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4 3
Phone
095 7355576
Fax
095 7355612
www
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
E-Mail
zampubl@um.gorzow.pl
Created
2020-07-13

Miasto Gorzów Wlkp.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4 3 66-400 Gorzów Wielkopolski lubuskie tel. 095 7355576 fax. 095 7355612 REGON 21096668000000 www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Utrzymanie infrastruktury komunikacji publicznej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2020-2023.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie infrastruktury komunikacji publicznej, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp., tj. wiat przystankowych i pozostałych elementów infrastruktury przystankowej (ławki, gabloty, perony i zatoki autobusowe) dla zachowania bezpieczeństwa pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: −usuwanie z uszkodzonych wiat pozostałości szkieł z rozbitych szyb oraz innych wystających elementów (listwy, elementy konstrukcji) powodujących zagrożenie bezpieczeństwa pasażerów z zabraniem włącznie, nie dopuszcza się wrzucania tych elementów do koszy przystankowych, −uzupełnianie brakujących lub wymiana zniszczonych elementów poprzedzone demontażem uszkodzonych elementów w wiatach: szyb, listew mocujących, podkładek i uszczelek, pokrycia dachowego i taśm mocujących wraz z uszczelnieniem, desek, ławek, poliwęglanu, płyty PCV – materiały do bieżącego utrzymania zakupuje i przechowuje Wykonawca w warunkach zabezpieczających przed zniszczeniem lub kradzieżą, −odnowienie powłoki lakierniczej konstrukcji obejmuje: oczyszczenie konstrukcji z rdzy i starej powłoki lakierniczej, przy konstrukcji ocynkowanej uzupełnieniem ubytków ocynku preparatami cynkowymi, pomalowanie konstrukcji podkładem wiążącym korozję lub konstrukcji ocynkowanych, malowanie konstrukcji farbą chemoutwardzalną lub lakierowanie proszkowe na kolor określony przez Zamawiającego, − zabezpieczenie oraz demontaż wiat, także fundamentów zniszczonych w wyniku dewastacji lub kolizji i wypadków drogowych czy też działania sił natury (wichury, huragany itp.) wraz ze złomowaniem pozostałości. Decyzję o złomowaniu bądź naprawie wiaty podejmie Zamawiający po uzyskaniu oceny szkody przez rzeczoznawcę (Ubezpieczyciela), − w przypadku szkodzeń kwalifikujących wiatę do złomowaniu, najpóźniej w ciągu doby od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, wiatę należy wywieźć na złomowisko - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument PZ (przyjęcie złomu) z punktu skupu złomu potwierdzający złomowanie elementów stalowych, wystawiony na Zamawiającego i niezwłocznie przekazać do siedziby UM Gorzów Wlkp., Wydział Dróg. W przypadku podjęcia decyzji naprawie wiaty, Wykonawca przed przystąpieniem do naprawy przedstawi Zamawiającemu szczegółową wycenę jej naprawy, −przeniesienie wiat w miejsce wskazane przez Zamawiającego obejmujące demontaż wiat, fundamentów, transport z możliwością czasowego przechowania wiat przez Wykonawcę (przez okres do 14 dni, bez dodatkowej zapłaty) do czasu wykonania przez rzeczoznawcę (ubezpieczyciela) oceny szkody i ponowny montaż w nowej lub tej samej lokalizacji, −demontaż innych elementów infrastruktury przystankowej na zlecenie Zamawiającego, −uzupełnienie brakującej kostki, płytek chodnikowych lub utwardzenie przy słupkach konstrukcji wiat z zastosowaniem materiału, z którego wykonany peron czy zatoka autobusowa, wykonanie fundamentów pod słupki wiaty, − konserwacja, naprawa instalacji elektrycznych w wiatach przystankowych i gablotach poprzez naprawę uszkodzeń powstałych na skutek: •zużycia elementów instalacji elektrycznej, •spalonych elementów instalacji elektrycznej, •dewastacji urządzeń wiat przystankowych, •kataklizmów, •kolizji i wypadków drogowych, •lub innych zdarzeń losowych. −w ramach zleconego przez Zamawiającego zakresu prac należy wykonać również wszystkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym: •na czas wykonywania robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany posiadać urządzenia i oznakowanie drogowe zapewniające prawidłowe zabezpieczenie teren prac. Dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, wykonanie dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu, projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz oznakowania na czas prowadzenia prac i jego uzgodnienia, dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., • usunięcia pozostałości uszkodzonych elementów wiat, •odtworzenie nawierzchni peronu przystanku w miejscach prowadzonych prac poprzez obróbkę przy elementach wiaty lub uzupełnienie po demontażu, do odtworzenia należy użyć materiałów i technologii zastosowanych przy budowie odtwarzanego peronu, •uprzątnięcie i przywrócenie do stanu pierwotnego terenu, po zakończeniu robót. Wykonawca wykona przedmiot umowy uwzględniając odpowiednie normy i inne obowiązujące w tej mierze przepisy. Decyzje o konieczności wymiany ławki, gabloty lub innych elementów podejmuje Zamawiający. Wszelkie prace nie wymagające natychmiastowej reakcji Wykonawcy, w szczególności montaż lub demontaż wiat należy przeprowadzać w porach o ograniczonym natężeniu ruchu pasażerskiego. Zakres przedmiotu umowy do wykonania i technologię określają w szczególności: a)Projekt umowy, b)Tabela Elementów Rozliczeniowych, c)Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia, d) Oferta Wykonawcy, e)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, f)Wykaz szyb i elementów konstrukcji wiat do przekazania wybranemu Wykonawcy (Załącznik Nr 7 do SIWZ)

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych),

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information