zakup specjalistycznego sprzętu dla potrzeb MSSW w podziale na 2 zadania

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3565541)

Client
Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
State
mazowieckie
Address
04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
Phone
224 735 145
Fax
226 131 992
www
www.mssw.pl
E-Mail
zamowienia@mssw.pl
Created
2020-07-13

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ul. Bursztynowa 2 04-749 Warszawa mazowieckie tel. 224 735 145 fax. 226 131 992 REGON 10669853000000 www.mssw.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: zakup specjalistycznego sprzętu dla potrzeb MSSW w podziale na 2 zadania

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego, w jego siedzibie, kompletnych, nowych fabrycznie aparatów w podziale na nw. zadania w zgodnej konfiguracji wykazanej w załącznikach – Zadanie 1 i 2 stanowiących integralną część SIWZ 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie I – aparat angioOCT w ilości 1 szt. Zadanie II – aparat do naliczania wszczepów wewnątrzgałkowych 1 szt. 3. Nie dopuszcza się dostaw częściowych poszczególnych elementów aparatu. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim, w odpowiednich opakowaniach zapewniających należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp., 4. Graniczne parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia określa Załączniki do niniejszej specyfikacji. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 5. Jeżeli specyfikacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie „produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musza odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te urządzenia. Beda one podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawa decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. II. Uruchomienie sprzętu określonego w ustępie I wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie racjonalnej eksploatacji sprzętu zakończonego protokołem szkolenia III. Warunki serwisowania sprzętu. Sprzęt musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - potwierdzony stosownym dokumentem. 1. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Przedłużenie okresu gwarancji - o pełny okres niesprawności dostarczonego sprzętu. 3. W przypadku awarii, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia usterki w ciągu max. 48 godzin, licząc od przyjęcia zgłoszenia. 4. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu (użytkownikowi), nieograniczony dostęp telefoniczny lub faksowy lub elektroniczny przez 24 godziny możliwość zgłoszenia awarii. 5. W przypadku 3 - krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca zobowiązany jest wymienić ten element lub podzespół na nowy 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 - miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie gwarancyjnym i minimum 12 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie pogwarancyjnym. 7. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzanie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszport urządzenia. 7. Wymagane świadectwa i atesty. 7.1. świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, 8,Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, tel/fax) w tym rozmieszczonych na terenie Polski, IV. Termin realizacji dostawy – nieprzekraczalnie do 30.10.2020r. dni licząc od dnia podpisania umowy V. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33100000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information