wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok oraz udostępnianie pomieszczenia do przeprowadzania sekcji i oględzin zwłok ludzkich na potrzeby prokuratur okręgu ostrowskiego z podziałem na zadania

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3565528)

Client
Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim
State
wielkopolskie
Address
63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Krotoszyńska 37
Phone
625 918 415
Fax
625 928 165
www
www.ostrow.po.gov.pl
E-Mail
mleraczyk@ostrow.po.gov.pl
Created
2020-07-10

Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim ul. Krotoszyńska 37 63-400 Ostrów Wielkopolski wielkopolskie tel. 625 918 415 fax. 625 928 165 REGON 56951000000000 www.ostrow.po.gov.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: wykonanie usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok oraz udostępnianie pomieszczenia do przeprowadzania sekcji i oględzin zwłok ludzkich na potrzeby prokuratur okręgu ostrowskiego z podziałem na zadania

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Opis przedmiotu zamówienia dla zadań od nr 1 do nr 3: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie przewozu zwłok z miejsc niepublicznych oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych Prokuratur Rejonowych położonych w: Kaliszu, Krotoszynie, Ostrowie Wielkopolskim z miejsca ich położenia do miejsc wskazanych przez prokuratora/policję. Przewóz zwłok z miejsc publicznych należy do zadań powiatu zgodnie z art. 13 Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 1473 ze zm.). Miejsca publiczne są to wszystkie miejsca dostępne dla nieograniczonego podmiotowo kręgu osób, w szczególności ulice, parki, chodniki i inne miejsca użyteczności publicznej. 2) Wykonawca zobowiązuje się do: a) przyjazdu na wskazane przez prokuratora/policję miejsce pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok/szczątków ludzkich wraz z obsługą „w czasie dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu zgłoszenia” – określonym przez Wykonawcę w tabeli „Czas reakcji” zamieszczonym w formularzu cenowym, b) zapakowania zwłok/szczątków ludzkich w worek, załadunku zwłok/szczątków ludzkich do pojazdu przeznaczonego do przewozu zwłok/szczątków ludzkich, a następnie do ich przetransportowania (dostarczenia) do miejsca wskazanego przez prokuratora/policję, a także wykonania wszelkich innych czynności, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, c) zapewnienia miejsca przechowywania zwłok/szczątków ludzkich w chłodni, d) zapewnienia sprzętu, odzieży ochronnej i środków dezynfekcji koniecznych do realizacji zamówienia, e) zapewnienia niezbędnych akcesoriów do przemieszczania zwłok/szczątków ludzkich, f) przewozu – w terminie wskazanym przez prokuratora - zwłok/szczątków ludzkich z miejsca ich przechowywania do miejsca przeprowadzania sekcji/oględzin, oczekiwania na zakończenie sekcji/oględzin oraz powrotnego przewozu zwłok/szczątków ludzkich, g) wydania zwłok wyłącznie osobom upoważnionym do odbioru, h) zachowania w tajemnicy wszystkich wiadomości uzyskanych podczas i w związku z realizacją zadania/zadań, i) świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, j) wykonywania zamówienia zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 3) Do rozliczenia kosztów wykonanej usługi Wykonawca przyjmuje: a) faktyczną liczbę przebytych kilometrów (najkrótszą trasą) przewozu zwłok/szczątków ludzkich, b) faktyczną liczbę dób przechowywania zwłok/szczątków ludzkich w chłodni - do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochowanie zwłok. 4) Ilość zleceń dokonywanych przez prokuratury okręgu ostrowskiego będzie uzależniona od ilości zdarzeń rejestrowych w tym zakresie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie za brak zleceń. 5) Transport zwłok/szczątków ludzkich powinien być dokonywany przy zachowaniu godności osoby zmarłej, przy wykorzystaniu środków transportu przewidzianych w tym celu. 6) Zamówienie na przewozy zwłok/szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działalności prokuratur podzielone jest na następujące zadania: Zadanie nr 1: PROKURATURA OKRĘGOWA W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski oraz PROKURATURA REJONOWA OSTRÓW WIELKOPOLSKI ul. Sądowa 2 63-400 Ostrów Wielkopolski Zadanie nr 2: PROKURATURA REJONOWA KALISZ ul. Pl. Św. Józefa 5 62-800 Kalisz Zadanie nr 3: PROKURATURA REJONOWA KROTOSZYN ul. Park Wojska Polskiego 2 63 – 700 Krotoszyn Termin trwania umowy: od 01 sierpnia 2020 r. do 31 lipca 2022 r. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących prokuratury. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4. 1) Przedmiotem zamówienia jest udostępnianie pomieszczenia do przeprowadzania sekcji i oględzin zwłok/szczątków ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych Prokuratur Rejonowych położonych w: Jarocinie, Kaliszu, Kępnie, Krotoszynie, Ostrowie Wielkopolskim, Ostrzeszowie, Pleszewie. 2) Pomieszczenie do przeprowadzania sekcji i oględzin zwłok/szczątków ludzkich musi być udostępnione na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, lub Jarocina, lub Kępna, lub Krotoszyna, lub Ostrzeszowa, lub Pleszewa, lub innej miejscowości w tych powiatach. 3) Ilość zleceń dokonywanych przez prokuratury okręgu ostrowskiego będzie uzależniona od ilości zdarzeń rejestrowych w tym zakresie. Zamawiający będzie rozpatrywał również wybór sali sekcyjnej poprzez kalkulację korzystniejszej sumy ceny wynajmu sali sekcyjnej (Zadanie nr 4 lub Zadanie nr 5) i ceny przewozu zwłok. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie za brak zleceń. 4) Cena ryczałtowa za jednorazowe udostępnienie pomieszczenia do przeprowadzania sekcji/oględzin zwłok/szczątków ludzkich obejmować będzie również wynajęcie niezbędnych narzędzi i urządzeń, środków dezynfekujących, materiałów higienicznych, koszty zużycia mediów (np. energii elektrycznej, wody), pomocy fachowej, tj. pomocy fizycznej przy wykonywaniu sekcji itp. – obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do przeprowadzenia sekcji/oględzin zwłok/szczątków ludzkich. 5) Czas udostępnienia pomieszczenia do przeprowadzania sekcji i oględzin zwłok/szczątków ludzkich uzależniony będzie od zakresu czynności niezbędnych do przeprowadzenia danej sekcji lub oględzin. 6) Sekcje lub oględziny będą odbywały się w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 w terminie uzgodnionym każdorazowo z prokuratorami prokuratur okręgu ostrowskiego, a w sytuacjach pilnych (np. z uwagi na bieg terminu zatrzymania podejrzanych, gdy wynik sekcji/oględzin może mieć istotne znaczenie dla postawienia zarzutu) nie później niż w terminie 24 godzin od zgłoszenia przez prokuratora, nie wyłączając dni wolnych od pracy. 7) Sekcje będą wykonywane przez lekarza wskazanego przez Zamawiającego. 8) Wykonawca będzie dostarczał z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem listę dyżurów lekarzy wykonujących sekcje/oględziny. Lista obejmować będzie nazwisko lekarza oraz telefon kontaktowy. Listę Wykonawca będzie przesyłał (emailem, faksem) bezpośrednio do prokuratur okręgu ostrowskiego, które będzie obsługiwał zgodnie z podpisaną umową. 9) Wykonawca obowiązany jest dysponować w każdym czasie (uwzględniając urlopy, zwolnienia chorobowe, itp.) przynajmniej jednym lekarzem medycyny posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonywania sekcji/ oględzin zwłok/szczątków ludzkich, w terminie wskazanym przez Zamawiającego z zastrzeżeniem pkt. 6. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów dojazdu lekarzy będących w dyspozycji Wykonawcy do miejsca wykonywania sekcji/oględzin zwłok/szczątków. 10) Lekarz medycyny, którym dysponuje Wykonawca, zobowiązuje się do przeprowadzenia sekcji lub oględzin zwłok, szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych. W uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Prokuratora Okręgowego w Ostrowie Wielkopolskim, dopuszcza się możliwość wykonania sekcji/oględzin w zakładzie medycyny sądowej. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej przy realizacji przedmiotu umowy. 12) Wykonywanie zamówienia zgodne musi być z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Termin trwania umowy: od 01 sierpnia 2020 r. do 31 lipca 2022 r. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących prokuratury. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5. 1) Przedmiotem zamówienia jest udostępnianie pomieszczenia do przeprowadzania sekcji i oględzin zwłok/szczątków ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych Prokuratur Rejonowych położonych w: Jarocinie, Kaliszu, Kępnie, Krotoszynie, Ostrowie Wielkopolskim, Ostrzeszowie, Pleszewie. 2) Pomieszczenie do przeprowadzania sekcji i oględzin zwłok/szczątków ludzkich musi być udostępnione na terenie miasta Kalisza, lub Jarocina, lub Kępna, lub Krotoszyna, lub Ostrzeszowa, lub Pleszewa, lub innej miejscowości w tych powiatach. 3) Ilość zleceń dokonywanych przez prokuratury okręgu ostrowskiego będzie uzależniona od ilości zdarzeń rejestrowych w tym zakresie. Zamawiający będzie rozpatrywał również wybór sali sekcyjnej poprzez kalkulację korzystniejszej sumy ceny wynajmu sali sekcyjnej (Zadanie nr 4 lub Zadanie nr 5) i ceny przewozu zwłok. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie za brak zleceń. 4) Cena ryczałtowa za jednorazowe udostępnienie pomieszczenia do przeprowadzania sekcji/oględzin zwłok/szczątków ludzkich obejmować będzie również wynajęcie niezbędnych narzędzi i urządzeń, środków dezynfekujących, materiałów higienicznych, koszty zużycia mediów (np. energii elektrycznej, wody), pomocy fachowej, tj. pomocy fizycznej przy wykonywaniu sekcji itp. – obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do przeprowadzenia sekcji/oględzin zwłok/szczątków ludzkich. 5) Czas udostępnienia pomieszczenia do przeprowadzania sekcji i oględzin zwłok/szczątków ludzkich uzależniony będzie od zakresu czynności niezbędnych do przeprowadzenia danej sekcji lub oględzin. 6) Sekcje lub oględziny będą odbywały się w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 w terminie uzgodnionym każdorazowo z prokuratorami prokuratur okręgu ostrowskiego, a w sytuacjach pilnych (np. z uwagi na bieg terminu zatrzymania podejrzanych, gdy wynik sekcji/oględzin może mieć istotne znaczenie dla postawienia zarzutu) nie później niż w terminie 24 godzin od zgłoszenia przez prokuratora, nie wyłączając dni wolnych od pracy. 7) Sekcje będą wykonywane przez lekarza wskazanego przez Zamawiającego. 8) Wykonawca będzie dostarczał z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem listę dyżurów lekarzy wykonujących sekcje/oględziny. Lista obejmować będzie nazwisko lekarza oraz telefon kontaktowy. Listę Wykonawca będzie przesyłał (emailem, faksem) bezpośrednio do prokuratur okręgu ostrowskiego, które będzie obsługiwał zgodnie z podpisaną umową. 9) Wykonawca obowiązany jest dysponować w każdym czasie (uwzględniając urlopy, zwolnienia chorobowe, itp.) przynajmniej jednym lekarzem medycyny posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonywania sekcji/ oględzin zwłok/szczątków ludzkich, w terminie wskazanym przez Zamawiającego z zastrzeżeniem pkt. 6. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów dojazdu lekarzy będących w dyspozycji Wykonawcy do miejsca wykonywania sekcji/oględzin zwłok/szczątków. 10) Lekarz medycyny, którym dysponuje Wykonawca, zobowiązuje się do przeprowadzenia sekcji lub oględzin zwłok, szczątków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych. W uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Prokuratora Okręgowego w Ostrowie Wielkopolskim, dopuszcza się możliwość wykonania sekcji/oględzin w zakładzie medycyny sądowej. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej przy realizacji przedmiotu umowy. 12) Wykonywanie zamówienia zgodne musi być z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Termin trwania umowy: od 01 sierpnia 2020 r. do 31 lipca 2022 r. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących prokuratury.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 98370000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information