Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch używanych pojazdów specjalistycznych do wywozu odpadów komunalnych

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3565523)

Client
Spółka Gmin Dolnej Odry Spółka z o.o.
State
zachodniopomorskie
Address
74-500 Chojna, Klasztorna 1
Phone
885130170,
Fax
-
www
www.sgdo.pl
E-Mail
biuro@sgdo.pl,
Created
2020-07-10

Spółka Gmin Dolnej Odry Spółka z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Spółka Gmin Dolnej Odry Spółka z o.o. Klasztorna 1 74-500 Chojna zachodniopomorskie tel. 885130170, fax. - REGON 36218974100000 www.sgdo.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa w formie leasingu operacyjnego dwóch używanych pojazdów specjalistycznych do wywozu odpadów komunalnych

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Wymagania techniczne pojazdów określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeszkolenie 4 pracowników obsługujących pojazdy, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów, urządzeń lub systemów wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów, urządzeń lub systemów, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń i systemów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, urządzenia lub systemy w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważne lub lepsze od założonych. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub systemy mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub systemy przywołane w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie wykonawcy. Warunki dotyczące leasingu: 1) Waluta leasingu: PLN. 2) Czas trwania leasingu/liczba rat miesięcznych: 48 miesięcy/ 47 rat leasingowych. 3) Oplata wstępna: 10% wartości śmieciarki netto, płatna jednorazowo, w ciągu do 7 dni od daty podpisania umowy leasingu. 4) Raty leasingu/zmiany ceny brutto: raty zostaną przedstawione przez wykonawcę w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu, raty nie podlegają waloryzacji oraz zmianie w zakresie ceny netto raty. Liczba równych rat leasingowych – 47. Cena brutto może ulec zmianie związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny netto, przy czym cena netto jest stała. Zmiana ceny brutto dotyczy rat nieuiszczonych. 5) Prawo wykupu: Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji nabycia przedmiotu leasingu za cenę ustaloną jako 1% wartości początkowej pojazdu netto, pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu. 6) Odpis amortyzacji w okresie trwania umowy leasingu dokonuje Wykonawca. 7) Koszty opłat ubezpieczenia samochodu w czasie trwania umowy leasingowej będzie ponosił Zamawiający w zakresie OC, AC, NNW. Zamawiający pokryje koszty administrowania polisami ubezpieczeniowymi rokrocznie. 8) Koszty opłaty rejestracyjnej ponosi Zamawiający na podstawie wystawionej przez wykonawcę refaktury. 9) Podatek od środków transportu ponosi Zamawiający. 10) Zamawiający akceptuje tabelę opłat i prowizji obowiązujące u finansującego. Wykonawca przedłoży najpóźniej w dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego sprzętu harmonogram spłat. Zamawiający załącza: 1) bilans oraz rachunek zysków i strat wg stanu na koniec I kwartału 2020 r. (załącznik nr 5 do SIWZ), 2) bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2018 r. (załącznik nr 9 do SIWZ), 3) bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2019 r. (załącznik nr 10 do SIWZ).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 34144510-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information