Serwis i naprawa pojazdów Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3565516)

Client
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
State
lubuskie
Address
67-400 Wschowa, ul. Daszyńskiego 10 10
Phone
65 5402605
Fax
65 5402607
E-Mail
sp_kom@wschowa.pl
Created
2020-07-10

Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. ul. Daszyńskiego 10 10 67-400 Wschowa lubuskie tel. 65 5402605 fax. 65 5402607 REGON 97805012400000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Serwis i naprawa pojazdów Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest: SERWIS I NAPRAWA POJAZDÓ W SPÓŁKI KOMUNALNEJ WSCHOWA SP. Z O.O. 2020-2022, w zakresie: 1) wykonania napraw bieżących pojazdów będących w użytkowaniu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o., tj.: a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko – lakiernicze, d) naprawy hydrauliczne, e) naprawy pneumatyczne, f) naprawy elektromechaniczne, g) prace spawalnicze, h) diagnostyka komputerowa pojazdów, 2) wykonania przeglądów okresowych pojazdów będących w użytkowaniu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o., wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji; 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części: 1) Część 1: Serwis i naprawa pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t, użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022 Część 1 niniejszego zamówienia obejmuje kompleksową naprawę samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t, nie objętych gwarancją producenta oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów, zgodnie z warunkami: a) napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu. W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w w/w terminie Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 14 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu; b) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego holowania pojazdów, które uległy awarii w promieniu do 50 km od miejsca siedziby Zamawiającego; c) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w niniejszym punkcie lit. b) w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Czas reakcji na awarię definiowany jest jako czas w jakim Wykonawca przybędzie na miejsce wystąpienia awarii pojazdu oraz rozpocznie działania opisane w niniejszym punkcie lit. b); d) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji w godz. 7:00-15:00. Szczegółowy wykaz pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 200 rg. 2) Część 2: Serwis i naprawa pojazdów innych niż osobowe i dostawcze do 3,5 t, użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022 Część 2 niniejszego zamówienia obejmuje naprawy i serwis samochodów ciężarowych, specjalnych, w tym komunalnych, wolnobieżnych, ciągników rolniczych oraz przyczep, w tym naprawy zabudowy i kapitalne remonty pojazdów służących do odbioru odpadów komunalnych, zgodnie z warunkami: a) napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów innych niż osobowe i dostawcze do 3,5 t użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu. W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w w/w terminie Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 7 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu; b) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego holowania pojazdów, które uległy awarii w promieniu do 50 km od miejsca siedziby Zamawiającego; c) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w niniejszym punkcie lit. b) w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Czas reakcji na awarię definiowany jest jako czas w jakim Wykonawca przybędzie na miejsce wystąpienia awarii pojazdu oraz rozpocznie działania opisane w niniejszym punkcie lit. b); d) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji w godz. 6:00-20:00. Szczegółowy wykaz pojazdów innych niż osobowe i dostawcze do 3,5 t w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 1 500 rg. 3) Część 3: Serwis i naprawa opon i kół pojazdów użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022. Część 3 niniejszego zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół. a) napraw i serwisu opon i kół pojazdów przekazanych do warsztatu Wykonawcy, użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu. W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w w/w terminie Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 2 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu; b) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia awarii w zakresie opon i kół, na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw opon i kół, w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego holowania pojazdów, które uległy awarii w promieniu 50 km od miejsca siedziby Zamawiającego; c) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w niniejszym punkcie lit. b) w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Czas reakcji na awarię definiowany jest jako czas w jakim Wykonawca przybędzie na miejsce wystąpienia awarii pojazdu oraz rozpocznie działania opisane w niniejszym punkcie lit. b); d) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji w godz. 6:00-20:00; e) Wykonawca zapewni zastępcze koło, które założy do pojazdu Zamawiającego na czas naprawy uszkodzonego koła lub do czasu zakupu nowego koła. Szczegółowy wykaz pojazdów w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1c do SIWZ. Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 100 rg.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50110000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information