Naprawa uszkodzonych silników we wszystkich pojazdach służbowych o DMC do 3,5t w całym garnizonie Policji województwa śląskiego- postępowanie nr 2

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3565485)

Client
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
State
śląskie
Address
40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19 19
Phone
032 2002050
Fax
032 2002060
www
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
E-Mail
zamowienia@slaska.policja.gov.pl
Created
2020-07-10

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ul. J. Lompy 19 19 40-038 Katowice śląskie tel. 032 2002050 fax. 032 2002060 REGON 27020829200000 http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Naprawa uszkodzonych silników we wszystkich pojazdach służbowych o DMC do 3,5t w całym garnizonie Policji województwa śląskiego- postępowanie nr 2

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usług napraw silników pojazdów służbowych o DMC do 3,5 tony, użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Katowicach oraz jednostki i komórki organizacyjne podległe Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach (z wyłączeniem naprawa silników objętych gwarancją producenta pojazdu). 2. Szczegółowy sposób świadczenia usług określa załącznik nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 do SIW- wzór umowy. 3. Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji 12 miesięcznej na wykonaną naprawę od dnia dopuszczenia pojazdu do ruchu natomiast gwarancja na części i materiały użyte podczas naprawy winna wynosić co najmniej 24 miesiące, lecz nie krócej niż gwarancja producenta. 4. Naprawy pojazdów będą realizowane systematycznie, w miarę pojawiających się uszkodzeń silników, a przedmiotem naprawy mogą być uszkodzenia silników we wszelkiego rodzaju pojazdach służbowych oznakowanych i nieoznakowanych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy: 5.1 dysponował ogrodzonym placem o powierzchni gwarantującej jednoczesne zaparkowanie co najmniej 5 pojazdów Zamawiającego o DMC do 3,5 tony, objętym całodobowym dozorem, urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem (w przypadku kilku warsztatów /lokalizacji/ Wykonawcy liczona będzie łączna suma miejsc parkingowych, przy czym każda z lokalizacji musi spełniać wymogi dozorowe i alarmowe) 5.2 posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 PLN lub jej równowartość, do wglądu na każde żądanie Zamawiającego, 5.3 dysponował odpowiednim zapleczem technicznym, obejmującym: 5.3.1 stanowisko, znajdujące się w pomieszczeniu zamkniętym, umożliwiające naprawę mechaniczną pojazdu, 5.3.2 urządzenie komputerowe do diagnostyki samochodowej - tester diagnostyczny, do diagnozy co najmniej pięciu marek takich jak: Fiat, Kia, Skoda, Peugeot, Opel, Hyundai, Renault 5.3.3 urządzenie do obsługi klimatyzacji samochodowych, 5.3.4 urządzenie do ustawiania geometrii zawieszenia. 5.4 dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zapewniającymi należyte wykonanie zamówienia zarówno ze względu na posiadane przeszkolenie i umiejętności, jak również z uwagi na ilość tych osób. 6. Podstawą ustalenie kosztów naprawy silnika, oddzielnie dla każdego pojazdu jest kalkulacja (kosztorys - załącznik nr 7 do SIWZ) naprawy, która winna zawierać wszystkie składniki cenotwórcze, w szczególności: a) ilość roboczogodzin na każdą naprawę b) wszystkie koszty niezbędne do wykonania usługi, użyte do naprawy części zamienne/materiały eksploatacyjne obowiązujących na dzień sporządzenia kalkulacji naprawy. Wykonawca wykonując kalkulację naprawy w uzasadniony przypadkach może zastosować maksymalnie 2% normalia. Zamawiającemu przysługuje prawo weryfikacji zgodności naliczenia normaliów i ich wysokości. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przedłożenia źródłowych faktur zakupu części użytych do naprawy pojazdu w całym okresie gwarancji na przedmiotowe części. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w przypadku braku ekonomicznego uzasadnienia naprawy, odstąpienia od jej realizacji, bez ponoszenia żadnych kosztów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizowanych usług napraw silników, która może zostać przeprowadzona w warsztacie Wykonawcy, sposobu jej realizacji na każdym etapie oraz ingerencji w zakres i sposób naprawy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wyposażenia warsztatu i poprawności przechowywania pojazdów oczekujących na naprawę. 11. Użyte do wykonania usługi części zamienne/materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i kompletne oraz oznakowane logo/znakiem towarowym producenta. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia własnych części niezbędnych do realizacji procesu naprawy silnika, a tym samym zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy dokonania stosownej korekty kosztorysu w przedmiotowym zakresie. Wykonawca zobowiązuje się do montażu w pojeździe części dostarczonej przez Zmawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza stosowanie w naprawie części regenerowanych (w przypadku użycia części regenerowanych musi być to odnotowane w przedstawionym przez Wykonawcę kosztorysie) z wyłączeniem wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005r. W sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz.U 2005 nr 201 poz. 1666). 14. W celu potwierdzenia, że Wykonawca użył do wykonania usług części zamiennych/materiałów eksploatacyjnych zgodnych z postanowieniami niniejszego opisu zamówienia, Zamawiający może zażądać faktur źródłowych lub zaświadczenia producenta części stwierdzającego, że zostały one wyprodukowane ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są to części nie gorszej jakości niż stosowane przy fabrycznej produkcji pojazdów. 15. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona utylizacji pozostałych po naprawie odpadów. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwrotu wymontowanych części zamiennych. 17. Naprawy pojazdów służbowych Policji realizowane będą na podstawie zawartej umowy i powinny odbywać się poza kolejnością. 18. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 19. Zamawiający dopuszcza podwykonawców jednocześnie zastrzegając, że kluczową część zamówienia tj: naprawę silnika, Wykonawca musi wykonać osobiście. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 20. W przypadku powierzenia wykonania części zadania podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jego należyte wykonanie. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za wszelkie zawinione i niezawinione szkody, które powstały w związku z częścią zadania powierzoną przez Wykonawcę podwykonawcy. Wykonawca ponosi również pełną odpowiedzialność za zapłatę podwykonawcy za zrealizowany przez niego zakres prac. 22. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. 23. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres usługi kompleksowej naprawy silników (tj. czynności z naprawą silników) były zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. Z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.),. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy. 24. CPV- 34310000-3 Silniki do pojazdów i części silników 25. Zamawiający będzie badał ekonomiczność złożonej oferty i w przypadku gdy Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę wskaże wartość 1 rbh w wysokości wyższej niż 80,00 zł. brutto, Zamawiający uzna, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W takim przypadku Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie. UWAGA: Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych napraw. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cena oferty brutto obliczona wg Rozdz. X SIWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SIWZ - formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 34310000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information