opracowanie dokumentacji technicznych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi, w podziale na 4 części.

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3565474)

Client
Zarząd Lokali Miejskich
State
łódzkie
Address
90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki 47 47
Phone
42 652 96 70
Fax
42 652 77 24
www
www.zlm.lodz.pl
E-Mail
zlm@zlm.lodz.pl
Created
2020-07-10

Zarząd Lokali Miejskich

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Lokali Miejskich Al. Tadeusza Kościuszki 47 47 90-514 Łódź łódzkie tel. 42 652 96 70 fax. 42 652 77 24 REGON 36375254600000 www.zlm.lodz.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: opracowanie dokumentacji technicznych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi, w podziale na 4 części.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Opracowanie dokumentacji technicznych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi, w podziale na 4 części. 5.1.1. Część 1: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbiórki pozostałości po budynku prawej oficyny z piwnicą, położonego w Łodzi przy ulicy Wschodniej 50 wraz z wykonaniem niezbędnych zabezpieczeń budynków przylegających oraz opracowanie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru i STWiOR. Kubatura budynku: 3958,0 m3. 1) Dokumentacja powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiednich specjalnościach określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186). 2) Pełnienia w okresie trwania robót budowlanych wykonywanych w oparciu o powyższą dokumentację nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186). 3) Szczegółowy zakres poszczególnych opracowań musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i rozporządzeniami, w szczególności: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm). 4) Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej należy wziąć pod uwagę postanowienia art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) 5) Forma opracowania dokumentacji a) wersja papierowa - 6 egz. projektu budowlanego + BIOZ, - 6 egz. projektu wykonawczego, - 1 egz. przedmiaru robót, - 2 egz. kosztorysu inwestorskiego sporządzonego metodą szczegółową, - 2 egz. STWiOR. b) wersja elektroniczna - 3 egz. płyty CD (plik w formacie pdf oraz plik w formacie źródłowym dwg dla programu AUTOCAD, a dla kosztorysu inwestorskiego plik w formacie ath). Na nośniku CD Wykonawca winien również w odrębnym katalogu przygotować pliki w formie umożliwiającej zamieszczanie ich na stronie internetowej, przy czym dla tej wersji dokumentacji nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów. 5.1.2. Część 2: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego regulacji dobudowy brakujących przewodów kominowych frontowego, budynku mieszkalnego, położonego w Łodzi przy ulicy Przędzalnianej 30, ze szczególnym uwzględnieniem lokali mieszkalnych numer 1,2,3,10,22,19/20,7,26,14,5,16,22/23 i lokalu użytkowego nr 1U oraz opracowanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem i STWiOR. Kubatura budynku ≈ 4262, 0 m³. 1) Dokumentacja powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiednich specjalnościach określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186). 2) Pełnienia w okresie trwania robót budowlanych wykonywanych w oparciu o powyższą dokumentację nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186). 3) Szczegółowy zakres poszczególnych opracowań musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i rozporządzeniami, w szczególności: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm). 4) Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej należy wziąć pod uwagę postanowienia art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) 5) Forma opracowania dokumentacji a) wersja papierowa - 6 egz. projektu budowlanego + BIOZ, - 6 egz. projektu wykonawczego, - 1 egz. przedmiaru robót, - 2 egz. kosztorysu inwestorskiego sporządzonego metodą szczegółową, - 2 egz. STWiOR. b) wersja elektroniczna - 3 egz. płyty CD (plik w formacie pdf oraz plik w formacie źródłowym dwg dla programu AUTOCAD, a dla kosztorysu inwestorskiego plik w formacie ath). Na nośniku CD Wykonawca winien również w odrębnym katalogu przygotować pliki w formie umożliwiającej zamieszczanie ich na stronie internetowej, przy czym dla tej wersji dokumentacji nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów. 5.1.3. Część 3: Opracowanie ekspertyzy budowlano – konstrukcyjnej o stanie technicznym budynku mieszkalnego zlokalizowanego na nieruchomości przy ulicy 6 sierpnia 21/23 w Łodzi ze szczególnym uwzględnieniem wschodniej ściany szczytowej, wschodniej klatki schodowej, oraz stropów między kondygnacyjnych pierwszego i drugiego piętra oraz wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego zabezpieczenia elementów konstrukcyjnych budynku, kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem i STWiOR. Wykonawca zobowiązany jest do również do wykonania inwentaryzacji budowlanej dla potrzeb opracowania. Kubatura budynku: 5551,0 m3. 1) W zakresie ekspertyzy o stanie technicznym nieruchomości opracowanie powinno zawierać: a) opis i analizę stanu technicznego poszczególnych elementów budynku oraz określenie rodzaju i wielkości stopnia ich zużycia, a także korozji biologicznej i mechanicznej, z ustaleniem przyczyn stwierdzonych uszkodzeń oraz określeniem niezbędnych prac budowlano-montażowych zapewniających dalsze bezpieczne użytkowanie budynku, zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym: - elementów konstrukcyjnych: fundamentów, ścian nośnych z nadprożami, słupów, podciągów, belek, ścian osłonowych, stropów, stropodachów i dachów, schodów, ciągów wentylacyjno- kominowych, - elementów pozostałych: ścian działowych, podłóg , posadzek, okien, drzwi, tynków, elewacji ze wszystkimi elementami, nawierzchni podwórza, b) opis przyjętej metodyki przeprowadzenia badań elementów konstrukcji z lokalizacją odkrywek, c) opis jakości i stanu technicznego elementów konstrukcyjnych w miejscu wykonania odkrywek. d) kontrolne obliczenia statyczne dla elementów konstrukcyjnych budynku tj. elementów więźby dachowej, stropów strychowych, stropów nad piwnicami, stropów między kondygnacyjnych, stropów nad piwnicami, filarów ścian, elementów konstrukcyjnych klatek schodowych, fundamentów, określając wytrzymałość i nośność elementów, e) sprawdzenie współczynnika przenikania ciepła dla przegród budowlanych zewnętrznych. f) wnioski i zalecenia dotyczące pozostawienia, naprawy lub wymiany poszczególnych elementów obiektu z podaniem zakresu remontu i trybu prowadzenia prac lub np. konieczności wykonania doraźnych zabezpieczeń. Do ekspertyzy należy załączyć wykonaną dokumentację fotograficzną i graficzną zniszczeń oraz uszkodzeń. 2) Ekspertyza ma być wykonana w oparciu o normy stanowiące załącznik do aktualnego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz uaktualniony w dniu 25.11.2016 r. przez Polski Komitet Normalizacyjny zbiór norm PN-EN. 3) Dokumentacja powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiednich specjalnościach określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186). 4) Pełnienia w okresie trwania robót budowlanych wykonywanych w oparciu o powyższą dokumentację nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186). 5) Szczegółowy zakres poszczególnych opracowań musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i rozporządzeniami, w szczególności: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm). 6) Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej należy wziąć pod uwagę postanowienia art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm 7) Forma opracowania dokumentacji: a) wersja papierowa - 4 egz. ekspertyzy o stanie technicznym - 6 egz. projektu budowlanego + BIOZ - 6 egz. projektu wykonawczego - 1 egz. przedmiaru robót - 2 egz. kosztorysu inwestorskiego sporządzonego metodą szczegółową - 2 egz. STWiOR. b) wersja elektroniczna - 3 egz. płyty CD (plik w formacie pdf oraz plik w formacie źródłowym dwg dla programu AUTOCAD). Na nośniku CD Wykonawca winien również w odrębnym katalogu przygotować pliki w formie umożliwiającej zamieszczanie ich na stronie internetowej, przy czym dla tej wersji dokumentacji nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów. 5.1.4. Część 4: Opracowanie ekspertyzy o stanie technicznym budynku mieszkalnego, wielorodzinnego prawej oficyny zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Legionów 104 (działka nr 141, obręb P-19) ze szczególnym uwzględnieniem ścian nośnych, klatki schodowej, instalacji elektrycznej, kominów oraz wykonanie projektu technicznego: budowlanego i wykonawczego wskazującego jednoznaczny sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego oraz instalacji elektrycznej, wykonanie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót oraz STWIOR zgodnie z Postanowieniem PINB 215/2020 z dnia 01.04.2020 r. Wykonawca zobowiązany jest do również do wykonania inwentaryzacji budowlanej i instalacji elektrycznej dla potrzeb opracowania. Kubatura ≈ 3 142,0 m³. oraz Opracowanie ekspertyzy o stanie technicznym wraz z projektem budowlanym i wykonawczym budynku gospodarczego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Legionów 104 (działka nr 141, obręb P-19) uwzględniającym sposób zabezpieczenia przed dalszą degradacją budynku gospodarczego oraz wykonanie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i STWIOR zgodnie z Postanowieniem PINB 306/2020 z dnia 14.05.2020 r. Wykonawca zobowiązany jest do również do wykonania inwentaryzacji budowlanej dla potrzeb opracowania. Kubatura ≈ 1 782,00 m³. 1) W zakresie ekspertyz o stanie technicznym nieruchomości opracowanie powinno zawierać: a) opis i analizę stanu technicznego poszczególnych elementów budynku oraz określenie rodzaju i wielkości stopnia ich zużycia, a także korozji biologicznej i mechanicznej, z ustaleniem przyczyn stwierdzonych uszkodzeń oraz określeniem niezbędnych prac budowlano-montażowych zapewniających dalsze bezpieczne użytkowanie budynku, zgodnie z jego przeznaczeniem, w tym: - elementów konstrukcyjnych: fundamentów, ścian nośnych z nadprożami, słupów, podciągów, belek, ścian osłonowych, stropów, stropodachów i dachów, schodów, ciągów wentylacyjno- kominowych, - elementów pozostałych: ścian działowych, podłóg , posadzek, okien, drzwi, tynków, elewacji ze wszystkimi elementami, nawierzchni podwórza, b) opis przyjętej metodyki przeprowadzenia badań elementów konstrukcji z lokalizacją odkrywek, c) opis jakości i stanu technicznego elementów konstrukcyjnych w miejscu wykonania odkrywek. d) kontrolne obliczenia statyczne dla elementów konstrukcyjnych budynku tj. elementów więźby dachowej, stropów strychowych, stropów nad piwnicami, stropów między kondygnacyjnych, stropów nad piwnicami, filarów ścian, elementów konstrukcyjnych klatek schodowych, fundamentów, określając wytrzymałość i nośność elementów, e) sprawdzenie współczynnika przenikania ciepła dla przegród budowlanych zewnętrznych. f) wnioski i zalecenia dotyczące pozostawienia, naprawy lub wymiany poszczególnych elementów obiektu z podaniem zakresu remontu i trybu prowadzenia prac lub np. konieczności wykonania doraźnych zabezpieczeń. Do ekspertyzy należy załączyć wykonaną dokumentację fotograficzną i graficzną zniszczeń oraz uszkodzeń. 2) Ekspertyza ma być wykonana w oparciu o normy stanowiące załącznik do aktualnego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz uaktualniony w dniu 25.11.2016 r. przez Polski Komitet Normalizacyjny zbiór norm PN-EN. 3) Dokumentacja powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiednich specjalnościach określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186). 4) Pełnienia w okresie trwania robót budowlanych wykonywanych w oparciu o powyższą dokumentację nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186). 5) Szczegółowy zakres poszczególnych opracowań musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i rozporządzeniami, w szczególności: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm). 6) Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej należy wziąć pod uwagę postanowienia art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm 7) Forma opracowania dokumentacji (dla każdego budynku odrębnie): a) wersja papierowa - 4 egz. ekspertyzy o stanie technicznym - 6 egz. projektu budowlanego + BIOZ (oddzielnie dla branży budowlanej i elektrycznej) - 6 egz. projektu wykonawczego (oddzielnie dla branży budowlanej i elektrycznej), - 1 egz. przedmiaru robót (branża budowlana), - 2 egz. kosztorysu inwestorskiego sporządzonego metodą szczegółową (branża budowlana), - 2 egz. STWiOR. b) wersja elektroniczna - 3 egz. płyty CD (plik w formacie pdf oraz plik w formacie źródłowym dwg dla programu AUTOCAD). Na nośniku CD Wykonawca winien również w odrębnym katalogu przygotować pliki w formie umożliwiającej zamieszczanie ich na stronie internetowej, przy czym dla tej wersji dokumentacji nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71000000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information