Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3549828)
I.1) Name and address: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ul. Ratuszowa 5 64-510 Wronki wielkopolskie tel. 672 545 300 fax. 672 545 328 REGON 52696600000000 www.wronki.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej w ramach zadania pn. „Budowa drogi w m. Szklarnia”
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Inwestycja obejmuje przebudowę drogi polegającą na wykonaniu nawierzchni bitumicznej, przebudowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych z kostki brukowej, budowę przyłączy kanalizacji deszczowej, budowę rowów przydrożnych oraz usunięcie kolizji z siecią energetyczną i telekomunikacyjną. Pobocze utwardzone z kruszywa łamanego. Tereny zielone należy obhumusować i obsiać trawą (w tym humusowanie nowych rowów). Długość drogi obejmuje ok 660mb. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w przedmiarach, projektach wykonawczych, projektach budowlano - wykonawczych, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres projektów realizowany będzie zgodnie z przedmiarami robót budowlanych. Inwestycja realizowana jest na podstawie decyzji ZRID. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane).
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium opisane zostały w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information