Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3549819)
I.1) Name and address: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Wołyńska 57 57 22-100 Chełm lubelskie tel. 082 5631461 do 63 fax. 082 5630450 REGON 11005287100000 www.mpgk.chelm.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Usługa ochrony osób, mienia oraz serwis urządzeń systemów zabezpieczeń MPGK Sp. z o.o. z podziałem na zadania
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze ciągłym z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Usługa ochrony mienia, zapewnienia ruchomych patroli oraz podejmowania interwencji. Usługa o charakterze ciągłym, polegająca na: monitorowaniu sygnałów do Centrum Monitorowania, ochronie mienia, utrzymania porządku, zapewnieniu ruchomych patroli, podejmowaniu interwencji oraz powiadamianiu upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Policji i Straży Pożarnej o zaistniałych sytuacjach. Zadanie nr 2: Usługa całodobowego dozoru osób, mienia oraz niektórych obiektów MPGK Sp. z o.o. Usługa o charakterze ciągłym, polegająca na: dozorze osób, mienia i obiektów znajdujących się na terenie MPGK sp. z o.o. przy ul. Bieławin 5 (obiekty i posesja należąca do Zakładu Oczyszczania Miasta, Zakładu Wodociągów i Kanalizacji oraz Magazynu). Zadanie nr 3: Usługa serwisu urządzeń niskoprądowych systemów zabezpieczeń w obiektach MPGK Sp. z o.o. Usługa o charakterze ciągłym, polegająca na: wykonywaniu przeglądów, konserwacji i serwisie urządzeń niskoprądowych systemów zabezpieczeń, tj. systemu alarmowego, kontroli dostępu i systemu przeciwpożarowego w obiektach Zamawiającego (podlegających i niepodlegających obowiązkowej ochronie). 1.1. Szczegółowy zakres usług określają analogicznie załączniki nr 1a, 1b i 1c oraz wzory umów i „Plan ochrony MPGK Sp. z o.o.”. 1.2. Dla Zadania nr 1: a) Zamawiający oczekuje podjęcia interwencji grupy mobilnej w obiektach Zamawiającego, w czasie do 10 minut od otrzymania sygnału. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w każdym czasie, która polegać będzie na wzbudzeniu alarmów w dwóch skrajnych obiektach Spółki. Podczas takiej kontroli przedstawiciele Zamawiającego będą mierzyć czas dojazdu od momentu wzbudzenia alarmu. Z przeprowadzonej kontroli zostanie sporządzony protokół. b) Wykonawca na czas wykonywania usługi oznaczy wskazane obiekty i będzie za każdym razem dokonywał odczytu podjazdu „przenośnym elektronicznym rejestratorem czasu pracy” i w pierwszym tygodniu każdego miesiąca będzie przesyłał odczyty za poprzedni miesiąc na wskazany adres e-mail Zamawiającego. „Przenośny elektroniczny rejestrator czasu pracy” i oznakowanie obiektów są własnością Wykonawcy. 1.3. Dla Zadania nr 2: Zamawiający wymaga aby: a) przed podjęciem usługi Wykonawca (kierownik zmiany) przeszkolił swoich pracowników z zakresu dozoru osób, mienia i obiektów oraz dostarczył zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu oddelegowanych pracowników z tego zakresu; b) Do realizacji usługi wykonawca wyznaczy co najmniej czterech pracowników pracujących w systemie 12 lub 24 godzinnym. 1.4. Dla zadania nr 3: a) Wykonawca wykona dwa przeglądy, w roku kalendarzowym (na wiosnę i jesień), konserwacyjne systemów alarmowych Zamawiającego, w terminach uzgodnionych z jego przedstawicielem. b) Do wykonania przeglądu konserwacyjnego Zamawiający udostępni Wykonawcy kody serwisowe/ instalatora wszystkich systemów alarmowych. UWAGA: Ze względu na charakter usługi Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia oraz nie dopuszcza możliwości powołania się na zasoby podmiotu trzeciego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem w pkt. 1.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79710000-4
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information