Usługa ochrony osób, mienia oraz serwis urządzeń systemów zabezpieczeń MPGK Sp. z o.o. z podziałem na zadania

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3549819)

Client
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
State
lubelskie
Address
22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57 57
Phone
082 5631461 do 63
Fax
082 5630450
www
www.mpgk.chelm.pl
E-Mail
tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl
Created
2020-04-03

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Wołyńska 57 57 22-100 Chełm lubelskie tel. 082 5631461 do 63 fax. 082 5630450 REGON 11005287100000 www.mpgk.chelm.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługa ochrony osób, mienia oraz serwis urządzeń systemów zabezpieczeń MPGK Sp. z o.o. z podziałem na zadania

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze ciągłym z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Usługa ochrony mienia, zapewnienia ruchomych patroli oraz podejmowania interwencji. Usługa o charakterze ciągłym, polegająca na: monitorowaniu sygnałów do Centrum Monitorowania, ochronie mienia, utrzymania porządku, zapewnieniu ruchomych patroli, podejmowaniu interwencji oraz powiadamianiu upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Policji i Straży Pożarnej o zaistniałych sytuacjach. Zadanie nr 2: Usługa całodobowego dozoru osób, mienia oraz niektórych obiektów MPGK Sp. z o.o. Usługa o charakterze ciągłym, polegająca na: dozorze osób, mienia i obiektów znajdujących się na terenie MPGK sp. z o.o. przy ul. Bieławin 5 (obiekty i posesja należąca do Zakładu Oczyszczania Miasta, Zakładu Wodociągów i Kanalizacji oraz Magazynu). Zadanie nr 3: Usługa serwisu urządzeń niskoprądowych systemów zabezpieczeń w obiektach MPGK Sp. z o.o. Usługa o charakterze ciągłym, polegająca na: wykonywaniu przeglądów, konserwacji i serwisie urządzeń niskoprądowych systemów zabezpieczeń, tj. systemu alarmowego, kontroli dostępu i systemu przeciwpożarowego w obiektach Zamawiającego (podlegających i niepodlegających obowiązkowej ochronie). 1.1. Szczegółowy zakres usług określają analogicznie załączniki nr 1a, 1b i 1c oraz wzory umów i „Plan ochrony MPGK Sp. z o.o.”. 1.2. Dla Zadania nr 1: a) Zamawiający oczekuje podjęcia interwencji grupy mobilnej w obiektach Zamawiającego, w czasie do 10 minut od otrzymania sygnału. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w każdym czasie, która polegać będzie na wzbudzeniu alarmów w dwóch skrajnych obiektach Spółki. Podczas takiej kontroli przedstawiciele Zamawiającego będą mierzyć czas dojazdu od momentu wzbudzenia alarmu. Z przeprowadzonej kontroli zostanie sporządzony protokół. b) Wykonawca na czas wykonywania usługi oznaczy wskazane obiekty i będzie za każdym razem dokonywał odczytu podjazdu „przenośnym elektronicznym rejestratorem czasu pracy” i w pierwszym tygodniu każdego miesiąca będzie przesyłał odczyty za poprzedni miesiąc na wskazany adres e-mail Zamawiającego. „Przenośny elektroniczny rejestrator czasu pracy” i oznakowanie obiektów są własnością Wykonawcy. 1.3. Dla Zadania nr 2: Zamawiający wymaga aby: a) przed podjęciem usługi Wykonawca (kierownik zmiany) przeszkolił swoich pracowników z zakresu dozoru osób, mienia i obiektów oraz dostarczył zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu oddelegowanych pracowników z tego zakresu; b) Do realizacji usługi wykonawca wyznaczy co najmniej czterech pracowników pracujących w systemie 12 lub 24 godzinnym. 1.4. Dla zadania nr 3: a) Wykonawca wykona dwa przeglądy, w roku kalendarzowym (na wiosnę i jesień), konserwacyjne systemów alarmowych Zamawiającego, w terminach uzgodnionych z jego przedstawicielem. b) Do wykonania przeglądu konserwacyjnego Zamawiający udostępni Wykonawcy kody serwisowe/ instalatora wszystkich systemów alarmowych. UWAGA: Ze względu na charakter usługi Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia oraz nie dopuszcza możliwości powołania się na zasoby podmiotu trzeciego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem w pkt. 1.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79710000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information