Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych i klawiatur.

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3549776)

Client
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
State
świętokrzyskie
Address
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3 3
Phone
41 3421901, 3421677, 3421576
Fax
41 3445265, 3445723
E-Mail
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Created
2020-04-03

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego al. IX Wieków Kielc 3 3 25-516 Kielce świętokrzyskie tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 fax. 41 3445265, 3445723 REGON 29101900500000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych i klawiatur.

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych i klawiatur oraz ich sprzedaż wraz z dostarczeniem i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego w Kielcach, tj. al. IX Wieków Kielc 3, w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Toner do drukarek laserowych/ faksów 30125110-5; Toner do fotokopiarek 30125120-8, Klawiatury komputerowe 30237460-1. 3. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SIWZ – „Formularz cenowy”. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę. 4. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w kilku cząstkowych dostawach i zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych materiałów w ramach ceny zaoferowanej przez wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia. 5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez zamawiającego zamówienia w ilości określonej jako planowana. 6. Do rozliczania będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy. 7. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia odbioru ostatniej z dostaw. 8. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny. Materiały eksploatacyjne – oryginalne lub równoważne muszą być wyprodukowane z nowych elementów, nie mogą pochodzić z recyklingu, czy też wcześniej być użyte lub modyfikowane, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, muszą pochodzić z bieżącej produkcji, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku, i w chwili dostawy muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości i numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany. Materiały te muszą zapewniać bezawaryjną pracę sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. 9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego jakości i wydajności. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą oferty zawierające materiały eksploatacyjne do urządzeń kompatybilne ze wskazanym sprzętem, spełniające opisane wymagania. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ wymagania dotyczące wydajności należy traktować jako minimalne. Podane w tabeli parametry wydajności odnoszą się do norm producentów drukarek. 10. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w niniejszym rozdziale, a także aby oferowane materiały eksploatacyjne wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji określonymi przez producentów sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego. 11. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, wykonawca dołączenia do oferty dokumenty, wskazane w rozdziale VI część B SIWZ, potwierdzające, że materiały te są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności. Wydajność produktów równoważnych dla urządzeń określonych w „Formularzu cenowym” musi zostać stwierdzona przeprowadzonymi testami wydajnościowymi/badaniami. 12. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ elektroniczny, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu lub tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny funkcjonalnie element. 13. W przypadku, gdy wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych niekorzystnie odbiegać będzie od parametrów produktu oryginalnego lub jeżeli produkt taki nie będzie sygnalizować we właściwy sposób stanu zużycia tonera, wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany na materiał spełniający wymagania w ciągu 2 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego. W przypadku gdy dwukrotna wymiana reklamowanego materiału nie spełni w/w wymagań, wykonawca na żądanie zamawiającego, wymieni na swój koszt reklamowaną całą partię dostarczonego materiału w ciągu kolejnych 2 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego. 14. W przypadku, gdy przyczyną awarii sprzętu zamawiającego będzie zastosowanie materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów, nie będących producentami sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wykonania przez podmiot posiadający autoryzację danego sprzętu ekspertyzy oraz naprawy przez ten podmiot urządzeń w ciągu 7 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego oraz do wymiany na swój koszt pozostałych z dostarczonych materiałów eksploatacyjnych na oryginalne, wyprodukowane przez producentów urządzeń, w terminie do 5 dni roboczych od dnia telefonicznego lub faksowego bądź mailowego powiadomienia przez zamawiającego. 15. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii, o której mowa w pkt. 14, wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na swój koszt uszkodzonego urządzenia na nowe o nie gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy. 16. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia lub jego elementów składowych, wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jego wymiany na nowy, wolny od wad. Wymagany przez zamawiającego czas na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 dni robocze licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksowego bądź mailowego przez zamawiającego. 17. Planowany zakres zamówienia: 1) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e, Develop INEO+284e - 10 szt.; 2) Toner yellow do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e, Develop INEO+284e - 10 szt.; 3) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C368 - 55 szt.; 4) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wielofunkcyjnego Konica-Minolta C224e,Develop INEO+284e - 35 szt.; 5) Toner czarny do drukarki Samsung SL-X7500LX - 15 szt.; 6) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SL-7600LX - 15 szt.; 7) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC332dn - 5 szt.; 8) Toner magenta do urządzenia wielofunkcyjnego OKI MC332dn - 3 szt.; 9) Toner do drukarki Kyocera fs-6025MFP czarny - 3 szt.; 10) Tusz zwiększonej pojemności min.69 ml. cyan do plotera HP Designjet 500 - 2 szt.; 11) Tusz zwiększonej pojemności min.69 ml. magenta do plotera HP Designjet 500 - 3 szt.; 12) Toner czarny do drukarki Kyocera TaskAlfa 351ci - 12 szt.; 13) Toner czarny do drukarki Kyocera ECOSYS m3655idn - 16 szt.; 14) Toner cyan do kserokopiarki Sharp MX-4500 - 1 szt.; 15) Toner magenta do kserokopiarki Sharp MX-4500 - 1 szt.; 16) Klawiatura - 50 szt.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30125110-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit:

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information