Dostawa środków czystości, dozowników, padów do zmywarki i maszyny czyszczącej oraz najem dozowników na ręczniki wraz z dostawą ręczników przez okres 24 miesięcy

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3548517)

Client
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
State
mazowieckie
Address
05-400 Otwock, Konarskiego 13
Phone
22 7794031 w. 477,
Fax
22 7794031 w. 477
www
www.spskgruca.pl
E-Mail
dzp@spskgruca.pl,
Created
2020-03-25

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP Konarskiego 13 05-400 Otwock mazowieckie tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477 REGON 29015600000000 www.spskgruca.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa środków czystości, dozowników, padów do zmywarki i maszyny czyszczącej oraz najem dozowników na ręczniki wraz z dostawą ręczników przez okres 24 miesięcy

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa środków czystości, dozowników, padów do zmywarki i maszyny czyszczącej oraz najem dozowników na ręczniki wraz z dostawą ręczników przez okres 24 miesięcy” 2. Zamówienie zostało podzielone na części /pakiety i obejmuje: Pakiet nr 1 – Artykuły czystościowe Pakiet nr 2 – Dozowniki i pojemniki Pakiet nr 3 – Dozowniki i ręczniki Pakiet nr 4 – Pady do zmywarki i maszyny do czyszczenia Pakiet nr 5 – Preparat dezynfekujący i piorący do bielizny szpitalnej Pakiet nr 6 – Artykuły porządkowe 3. Zamawiający informuje, że dozowniki na ręczniki papierowe będą najmowane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować dozowniki i ręczniki kompatybilne ze sobą w ramach pakietu nr 3. 4. Zamawiający z tytułu najmu będzie płacił Wykonawcy czynsz co miesiąc na podstawie wystawionej faktury. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 4A i 4B do SIWZ

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39800000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information