Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gąbinie

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3543878)

Client
Urząd Miasta i Gminy Gąbin
State
mazowieckie
Address
09-530 Gąbin, ul. Stary Rynek 16
Phone
242 674 164
Fax
242 674 164
www
bip.gabin.pl
E-Mail
urzad-inwestycje@gabin.pl
Created
2020-02-21

Urząd Miasta i Gminy Gąbin

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miasta i Gminy Gąbin ul. Stary Rynek 16 09-530 Gąbin mazowieckie tel. 242 674 164 fax. 242 674 164 REGON 52843900000000 bip.gabin.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gąbinie

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gąbinie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąbinie, w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. . Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: 1) Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, skrobi, oleje, tłuszcze, przyprawy 2) Mięso i produkty mięsne, drób 3) Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 4) Warzywa i owoce 5) Mrożonki 6) Ryby

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 15000000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information