Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu "W przyszłosc z dobrym zawodem z Zespołem Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Gliwicach"

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3543874)

Client
Zespół Szkół Ekonomiczno - Technicznych w Gliwicach
State
śląskie
Address
44-103 Gliwice, ul. Władysława Sikorskiego 132 132
Phone
0 32 279 66 96
Fax
0 32 279 66 97
E-Mail
szkola@zset.edu.pl
Created
2020-02-21

Zespół Szkół Ekonomiczno - Technicznych w Gliwicach

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zespół Szkół Ekonomiczno - Technicznych w Gliwicach ul. Władysława Sikorskiego 132 132 44-103 Gliwice śląskie tel. 0 32 279 66 96 fax. 0 32 279 66 97 REGON 27658625600000

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu "W przyszłosc z dobrym zawodem z Zespołem Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Gliwicach"

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są szkolenia/kursy zawodowe dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Gliwicach organizowane w ramach projektu „W przyszłość z dobrym zawodem z Zespołem Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Gliwicach”. Zamówienie jest realizowane przez Zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego 2. Celem realizowanych w ramach projektu kursów i szkoleń zawodowych jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia wśród uczniów i uczennic ZSET w Gliwicach oraz rozwój kompetencji zawodowych nauczycieli. 3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Gliwicach (zwanym dalej Odbiorca Usługi). 4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla grupy będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi. Szkolenia będą odbywać się na terenie uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Gliwicach przy ul. Sikorskiego 132 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgoda Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych. 5. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z Odbiorca usługi. 6. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 7. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi. 8. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć. 9. Wykonawca zapewnia urządzenia i materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia 10. Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie papierowej. 11. Wykonawca umożliwi uczestnikom odrobienie nieobecności na danym kursie, zapewniając 1 dodatkowy dzień na konsultacje, gdzie 1 konsultacja będzie odrobieniem 1 nieobecności. Na każdej konsultacji uczestnik odrabiający zajęcia będzie podpisywał listę obecności potwierdzająca odrobienie zajęć. 12. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW wszystkich uczestników. 13. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do: a) przedstawienia do akceptacji Odbiorcy usługi programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy; b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy, list obecności uczestników; c) uczestniczenia w zaplanowanych przez Odbiorcę usługi spotkaniach z kadra, jeśli Odbiorca usługi uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania; d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania Odbiorcy usługi o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana poczta elektroniczna na adres: sekretariat@zset.gliwice.eu; e) prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z Odbiorca usługi; f) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). INFORMACJA O CZESCIACH ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów i składa się z 3 części, których szczegółowy opis znajduje się poniżej: Cześć nr 1 – szkolenie: „Zarządzanie transportem w logistyce” Odbiorca: 1 grupa złożona z 4 nauczycieli zawodu: technik logistyk Liczba godzin szkolenia: 15h Treści: a) Transport w systemach logistycznych. b) Sposoby pozyskiwania środków transportu: leasing finansowy i operacyjny. c) Wymiana pojazdów, metody przedłużania żywotności środków transportu. d) Amortyzacja środków transportu. e) Koszty / ceny w transporcie f) Otoczenie prawne transportu g) Jakość w transporcie. h) Operacyjne zarządzanie transportem – metody. i) Obsługa programu transportowego. Dodatkowo dla grupy nauczycielskiej Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić imienny dla każdego nauczyciela pre test oraz post test oraz zestawienie zbiorcze dla uzyskanych w obu tych badaniach wyników. Część nr 2 – szkolenie: „Skuteczna reklama - od strategii do kreacji, szkolenie dla nauczycieli" Odbiorca: 1 grupa złożona z 3 nauczycieli zawodu: techników reklamy lub technik cyfrowych procesów graficznych Liczba godzin szkolenia: 20h Treści: a) Komunikat reklamowy b) Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu, c) Planowanie i realizacji spotu reklamowego. - przygotowanie do zdjęć, plan produkcyjny - podstawy nagrań - realizacja nagrań - montaż nagrań. Dodatkowo dla grupy nauczycielskiej Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić imienny dla każdego nauczyciela pre test oraz post test oraz zestawienie zbiorcze dla uzyskanych w obu tych badaniach wyników. Część nr 3 – szkolenie: „Skuteczna reklama - od strategii do kreacji, szkolenie dla uczniów" Odbiorca: 2 grupy uczniów kształcących się w zawodzie: technik reklamy lub technik cyfrowych procesów graficznych Łączna liczba uczniów: 24 Liczba godzin szkolenia: 20h dla każdej grupy Treści: a) Komunikat reklamowy b) Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu, c) Planowanie i realizacji spotu reklamowego. - przygotowanie do zdjęć, plan produkcyjny - podstawy nagrań - realizacja nagrań - montaż nagrań. Po zakończeniu każdego ze szkoleń uczestnik/czka musi otrzymać zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia, które powinno być zgodne z Rozporządzeniem MEN w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych z dnia 18 sierpnia 2017 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1632). W przypadku firm szkoleniowych prowadzących działalność gospodarczą, zajmujących się organizacją i prowadzeniem szkoleń w formach pozaszkolnych dopuszcza się wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu na drukach własnych, z zastrzeżeniem, że zaświadczenie musi zawierać wszystkie elementy zaświadczenia, którego wzór zawiera przywołane rozporządzenie. Dodatkowo zaświadczenia powinny być opatrzone znakiem funduszy europejskich z nazwą programu – 2/14 Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 oraz logo Unii Europejskiej z nazwą funduszu – Europejski Fundusz Społeczny według wzoru zamieszczonego na stronie: http://rpo.slaskie.pl/czytaj/zasady_promocji_od_1_stycznia_2018 Wykonawca zapewni przestrzeganie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji kursu.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 80530000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information