Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2020 roku z podziałem na zadania.

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3543859)

Client
Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie
State
śląskie
Address
43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
Phone
334 777 309
Fax
338 530 511
www
www.pzdp.cieszyn.pl
E-Mail
sekretariat@pzdp.cieszyn.pl
Created
2020-02-21

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie ul. Bobrecka 29 43-400 Cieszyn śląskie tel. 334 777 309 fax. 338 530 511 REGON 72253400000000 www.pzdp.cieszyn.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2020 roku z podziałem na zadania.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2020 roku, z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1: Gminy: Dębowiec, Hażlach, Zebrzydowice Zadanie nr 2: Gminy: Chybie, Skoczów, Strumień oraz miasto Skoczów, Zadanie nr 3: Gminy: Brenna, Goleszów, Istebna. Dodatkowe uwagi podczas realizacji przedmiotowego zamówienia: 1. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania harmonogram robót, określający terminy rozpoczęcia i zakończenia remontów na poszczególnych drogach powiatowych. W uzasadnionych przypadkach harmonogram może ulec zmianie. Jego korekty wymagają ponownej akceptacji Zamawiającego. Zmiany terminów należy odnotować w Dzienniku robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania priorytetowych odcinków dróg, na których należy przeprowadzić remonty w pierwszej kolejności. 2. Sposób i zakres wykonywanego remontu masą lub emulsją i grysami na poszczególnych odcinkach dróg Wykonawca winien ustalać na bieżąco z inspektorem nadzoru. 3. Roboty objęte umową winny być wykonywane w taki sposób, aby nie zakłócać w stopniu większym niż to niezbędne, ruchu na drogach publicznych, przejściach oraz terenach należących do zamawiającego lub innych osób. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przekazywania do przedstawiciela Zamawiającego codziennych meldunków o wykonanych robotach, zużyciu materiałów w dobie objętej meldunkiem, jak również o planowanym zakresie robót do wykonania w danym dniu. 5.Destrukt asfaltowy stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca przetransportuje i zeskładuje je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (tj. na odległość do 25 km od terenu budowy). Koszty transportu destruktu w miejsce wskazane przez Zamawiającego należy uwzględnić w kosztach pośrednich ceny jednostkowej frezowania profilującego. Pozostałe materiały z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i winny zostać zutylizowane zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, Kosztorysy ofertowe.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233142-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: - dla zadania nr 1 - w wysokości 8.300,00zł - dla zadania nr 2 – w wysokości 8.900,00zł - dla zadania nr 3 – w wysokości 4.300,00zł

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information