Remont instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach, ul. Piłsudskiego 7

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3543838)

Client
Sąd Okręgowy w Krakowie
State
małopolskie
Address
31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7 7
Phone
012 6195925
Fax
012 6195927
E-Mail
askalska@krakow.so.gov.pl; kamil_marciniak@krakow.so.gov.pl
Created
2020-02-21

Sąd Okręgowy w Krakowie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Sąd Okręgowy w Krakowie ul. Przy Rondzie 7 7 31-547 Kraków małopolskie tel. 012 6195925 fax. 012 6195927 REGON 00032269500000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach, ul. Piłsudskiego 7

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1 - Przedmiotem zamówienia jest: Remont instalacji SAP, sieci strukturalnej, instalacji komputerowej i elektrycznej wraz z przeniesieniem istniejącej serwerowni z poddasza na piętro, do nowo budowanego pomieszczenia wydzielonego dla serwerowni wraz z infrastrukturą techniczną w budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach, ul. Piłsudskiego 7, zgodnie z załączonymi przedmiarami robót, dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę i konserwatorskimi. /CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45400000-1, 45331000-6, 45314320-0, 45312100-8 / 1. Dla wydzielenia pożarowego nowo zaprojektowanej serwerowni w pomieszczeniu nr 29 należy wykonać prace remontowo-budowlane między innymi: a) należy wykonać ściankę działową przeciwpożarową o grubości 10cm (od podłogi do sufitu wypełnioną wełną mineralną), b) w w/w ściance należy zamontować drzwi przesuwne (aluminiowe jednoskrzydłowe o odporności ogniowej Ei30). Drzwi należy wyposażyć w zapadkę kontroli dostępu i napęd elektryczny. c) należy zdemontować istniejące drzwi pomiędzy pom. nr 28 i 29. Otwór po zdemontowanych drzwiach zamurować cegłą pełną i otynkować. Pomieszczenie serwerowni pomalować na kolor biały d) należy zdemontować istniejący grzejnik w pomieszczeniu 29, rurki C.O. zabezpieczyć przez zaczopowanie. e) w stropie sufitu piętra należy wykonać otwór w celu przeprowadzenia 6 rur PCVØ160, f) w wykonanym otworze należy zamontować rury PCVØ160 o długości 18cm . Otwór wraz z rurami należy zabezpieczyć masą uszczelniającą do średnich i dużych otworów o odporności ogniowej EI60, g) w pomieszczeniu nr 29 należy zdemontować parkiet w celu wzmocnienia stropu pomiędzy parterem a piętrem, i po robotach budowlanych powtórnie go ułożyć, h) na podłodze w pomieszczeniu nr 29 należy nałożyć matę antystatyczną grubości 9 mm. Mata musi posiadać zatrzask (10mm) „męski” do podłączenia przewodu uziemiającego, i) należy zdemontować dwa klimatyzatory w istniejącej serwerowni, i następnie ponownie je zamontować w nowo zaprojektowanej serwerowni w pomieszczeniu nr 29, j) należy zdemontować istniejące drzwi stalowe wraz z ościeżnicą prowadzące na poddasze i strych. W miejscu starych należy zamontować nowe drzwi drewniane fornirowane z ościeżnicą drewnianą o odporności ogniowej EI30 o wymiarach: szerokość 90cm i wysokość 2100cm. Drzwi należy wyposażyć w zapadkę kontroli dostępu. 2. Wykonanie instalacji słaboprądowej i elektrycznej przeniesienia serwerowni z poddasza na piętro wraz z infrastrukturą techniczną obejmuje między innymi: a) rozdzielnice pomiaru energii elektrycznej i wyłącznika pożarowego 3x(SP + WP), b) wyłącznik pożarowy WP, c) wewnętrzna linia zasilająca pomiędzy SP + WP a rozdzielnią RK, d) wewnętrzna linia zasilająca pomiędzy rozdzielnią RK a tablicami TS i TS1, e) tablice elektryczne serwerowni TS i poddasza TS1, f) okablowanie elektryczne dla gniazd wtykowych 230V, klimatyzacji i zasilania szaf teleinformatycznych, g) oświetlenie ogólne serwerowni i poddasza (modernizacja istniejącego), h) montaż w serwerowni instalacji kontroli dostępu i instalacji alarmowej, i) montaż w drzwiach wejściowych na poddasze instalacji kontroli dostępu, j) montaż na poddaszu i w serwerowni korytek kablowych, k) montaż w serwerowni szaf kablowych i serwerowych, l) przeniesienie istniejącego sprzętu aktywnego z 2 szaf serwerowych na poddaszu do szaf serwerowych w serwerowni, m) przełączenia okablowania strukturalnego, n) okablowanie sieci telefonicznej, o) połączenie z istniejącą centralką SAP (ozn. CP) kontroli dostępu oraz włączenia napędów drzwi przesuwnych w serwerowni i drzwi wejściowych na poddasze i stych, p) połączenie z istniejącą centralką SAP (ozn. CP) dwóch kurtyn przeciw pożarowych, q) uziemienia i ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym i przepięciami, r) podłoga antystatyczna – uziemienie wykładziny ESD, s) po wykonaniu nowego pomieszczenia przeznaczonego na serwerownię należy po wcześniejszym ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym wykonać przełączenie serwerowni w ustalonym z nim terminie, nie wpływającym na normalne funkcjonowanie sądu. 3. Wykonanie remontu istniejącej instalacji elektrycznej, instalacji komputerowej oraz sieci strukturalnej na piętrze i poddaszu w obejmuje między innymi: a) montaż tablicy rozdzielczej TK7, b) wymianę i rozbudowę instalacji gniazd wtykowych (gniazda DATA) dla potrzeb sieci strukturalnej, c) wymianę i rozbudowę instalacji gniazd RJ45 dla potrzeb sieci strukturalnej, d) wymianę istniejących gniazd wtykowych dla celów biurowych i socjalnych oraz przeznaczenia ogólnego, e) rozbudowę istniejącej szafy GPD, f) wykonanie uziemienia dla projektowanej i istniejącej tablicy rozdzielczej oraz istniejących szaf rackowych, g) wykonanie ochrony przepięciowej w projektowanej elektrycznej tablicy komputerowej TK7, h) pomiary elektryczne i sieci strukturalnej. 4. Remont instalacji Sygnalizacji Alarmowej Pożaru SAP na piętrze i poddaszu obejmuje między innymi: a) należy wykonać instalację SAP w pomieszczeniach na piętrze i poddaszu z zastosowaniem materiałów i elementów kompatybilnych do zastosowanych we wcześniejszych etapach. 5. Wykonanie remontu pomieszczeń (1.18 i 1.19) na parterze oraz (2.25; 2.29; 2.30; 2.31; 2.32; 2.33; 2.34; 2.35) na piętrze obejmuje między innymi: a) należy uzupełnić ubytki tynków w miejscach po bruzdach, przebiciach czy pęknięciach, b) po uzupełnieniu ubytków należy wykonać gładzie gipsowe, c) przed malowaniem należy zagruntować powierzchnie, d) odpowiednio przygotowane pomieszczenia należy pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną. 6. Gruz oraz materiały z demontażu należy usuwać na bieżąco z remontowanych pomieszczeń, tak żeby nie zalegały w miejscu prowadzenia prac, a następnie należy wywieźć w miejsce do tego przeznaczone, natomiast materiały, które tego wymagają – zutylizować. Realizacja powyższych zadań częściowo oparta jest na „Ekspertyzie technicznej w zakresie bezpieczeństwa pożarowego budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach” oraz z nią związanym Postanowieniem Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 18.11.2019 r. stanowiącymi załącznik do umowy. Zamawiający wyodrębnił część zadań które zostaną zrealizowane w kolejnym etapie przewidzianym w 2021 r., w skład których wchodzą między innymi: • montaż wyłączników pożarowych wraz z infrastrukturą techniczną, • montaż kurtyn pożarowych wraz z podłączeniem do centrali SAP wraz z infrastrukturą techniczną, • montaż oświetlenia awaryjnego wraz z infrastrukturą techniczną, • malowanie i szpachlowanie korytarza w zachodniej części budynku – piętro, • malowanie i szpachlowanie korytarza, wejścia głównego i klatki schodowej w zachodniej części budynku – parter, • malowanie i szpachlowanie korytarza we wschodniej części budynku – piętro, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót stanowiących załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jedynie jako uzupełnienie dokumentacji projektowej. Do obowiązku wykonawcy należy zapewnienie kierownika budowy (robót), który musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i winien wykonywać wszelkie obowiązki określone w pozwoleniach na budowę (Decyzja nr 622/2015 z dnia 13.07.2015 r., Decyzja nr 625/2015 z dnia 13.07.2015 r., Decyzja nr 1358/2019 z dnia 20-12-2019 r.) oraz na podstawie Pozwolenia nr 928/18 z dnia 03.08.2018 r., Pozwolenia nr ZN.5142.46.2019 z dnia 16-12-2019 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w tym wykonanie dokumentacji powykonawczej wymaganej przez PINB oraz MWKZ. 2 - Wymagany okres gwarancji – od 36 do 60 miesięcy (stanowi kryterium oceny ofert – waga 25%). 3 - Termin realizacji – od 120 do 150 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy (stanowi kryterium oceny ofert – waga 15%). 4 - Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane w OPZ i dokumentacji projektowej parametry techniczne stanowią wymagania minimum. 5 - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty obejmujące całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6 - Miejsce realizacji: ul. Piłsudskiego 7, 32-400 Myślenice. Wymaga się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7 - Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym w związku z czym Wykonawca nie może zakłócać pracy Sądu. Zamawiający wymaga, aby prace szczególnie uciążliwe, utrudniające funkcjonowanie Sądu były prowadzone po godzinie 16.00 i w soboty, względnie też w innych terminach, jeśli Zamawiający będzie miał taką możliwość. 8 - Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość krótkotrwałego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. 9 - Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 10 - Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powstałe przy prowadzeniu prac muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. 11 - Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracowników przy realizacji umowy. 12 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sporządził harmonogram rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 8 stanowiącego wzór do umowy w terminie do 7 dni od zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo wnieść poprawki i uzupełnienia. Zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram będzie załącznikiem do umowy. Zmiana harmonogramu nie jest zmianą umowy. 13 - Zgodnie z art. 29 ust. 3a) ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób faktycznie uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, w niżej opisanych czynnościach. Z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Zamawiający wymaga, aby najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy wszystkie osoby skierowane do realizacji umowy a wykonujące roboty ogólnobudowlane w ramach wykonania zamówienia, a w szczególności prace konstrukcyjne oraz prace z zakresu montażu instalacji elektrycznej i słaboprądowej, Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2018 r., poz. 108 ze zm.), przy czym rozpoczęcie przez wskazane osoby realizacji tych umów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia określonych usług w ramach wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązane wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 14 - Zastosowane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający zaznacza, iż użyte w OPZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w OPZ, przy czym Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne, opracowując zestawienie porównawcze (w układzie „parametry zawarte w OPZ – parametry oferowane”) załączone do formularza oferty.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45300000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zawarte są w SIWZ.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information