Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Budowa chodnika przy ulicy Staffa w Tarnowskich Górach”.

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3543831)

Client
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach
State
śląskie
Address
42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 8 8
Phone
032 2852203
Fax
032 2852203
www
bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
E-Mail
mzuim@tarnowskiegory.pl
Created
2020-02-21

Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach ul. Piastowska 8 8 42-600 Tarnowskie Góry śląskie tel. 032 2852203 fax. 032 2852203 REGON 27300935700000 bip.mzuim.tarnowskiegory.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Budowa chodnika przy ulicy Staffa w Tarnowskich Górach”.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Budowa chodnika przy ulicy Staffa w Tarnowskich Górach”. Zadanie polega na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej budowy chodnika przy ulicy Staffa w Tarnowskich Górach oraz pełnienie nadzoru autorskiego. Plan sytuacyjny przedstawiający zakres planowanych prac ilustruje załącznik nr 8 do SIWZ. 1. Zakres prac obejmuje w szczególności: - budowę chodnika z drogą rowerową wraz z odwodnieniem w zakresie jak na załączonej mapce poglądowej na ulicy Staffa na odcinku ok. 660 mb, - przebudowę i zabezpieczenie sieci infrastruktury podziemnej i naziemnej ( w koniecznych przypadkach i wg wskazań Zamawiającego), - zagospodarowanie pasów zieleni (ewentualna wycinka drzew + plan nasadzeń), - analizę i koordynację planowanego zakresu robót z zamierzeniami projektowymi zarządców dróg oraz innych inwestorów, na terenie Gminy Tarnowskie Góry oraz terenów przyległych, jeśli miałyby znaczący wpływ na przedmiotowe opracowanie, - opracowanie projektów zmiany organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót oraz docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzonych projektów ( z podziałem na etapy realizacyjne), - uzupełnienie istniejącego oświetlenia ulicznego, ewentualnie rozbudowę sieci oświetleniowej, - pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji projektu, - wykonanie koncepcji wariantowych rozwiązań projektowych, - uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości. - zgromadzenie wszystkich danych z zakresu m. in.: • uwarunkowań geotechnicznych i geologicznych podłoża wraz z niezbędnymi opiniami geologiczno-górniczymi, • zapotrzebowania na kanał technologiczny. - należy uwzględnić zastosowanie specustawy drogowej (ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – DZ. U. z 2018 r. poz. 1474 z późn.zm.) w przypadku braku możliwości uzyskania zgód właścicieli działek. 2. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: - projekt budowlany dla branży drogowej, elektrycznej oraz innych koniecznych branż, - projekt wykonawczy dla branży drogowej, elektrycznej oraz innych koniecznych branż wraz z częścią graficzną obejmującą: mapy, rysunki, szczegółowe rozwiązania techniczne, organizację ruchu, plan zagospodarowania. - wstępne koncepcje wariantowych rozwiązań projektowych ( w wersji papierowej i elektronicznej), - mapy do celów projektowych (w każdym egzemplarzu projektu), - uzgodnienia branżowe (w każdym egzemplarzu projektu), - plan zagospodarowania terenu ze współrzędnymi w zakresie projektowanej drogi, - wypis i wyrys z rejestru gruntów z odpisami z ksiąg wieczystych - w każdym egzemplarzu projektu, - decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych (jeśli taka będzie wymagana) – w każdym egzemplarzu projektu, - wykonanie inwentaryzacji zieleni, planu wycinki i nasadzeń oraz decyzję na wycinkę drzew i krzewów (jeśli taka będzie wymagana) – w każdym egzemplarzu projektu, - uzgodnienia wszelkich kolizji z gestorami właściwych sieci infrastruktury technicznej i teletechnicznej - w każdym egzemplarzu projektu, - zgody na wejście w teren na czas realizacji inwestycji (tabelaryczny wykaz działek, na których planuje się poprowadzenie robót wraz z informacją o ich właścicielu oraz uzyskanej zgodzie) – w każdym egzemplarzu projektu, - szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży – 2 egz., - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w każdym egzemplarzu projektu, - przedmiary robót wraz z kosztorysami inwestorskimi – 2 egz. (z podziałem na etapy realizacyjne), - wszelkie konieczne uzgodnienia, decyzje, pozwolenia i opinie, w tym uzgodnienie i pozwolenie wodno-prawne (jeśli będzie wymagane) – w każdym projekcie, - wykonanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzonych robót (wraz ze sposobem zabezpieczenia prowadzonych robót) oraz docelowej organizacji ruchu po uzyskaniu właściwych opinii; - wersję elektroniczną dla wszystkich pozycji, - komplet dokumentów wymaganych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę, lub pozwolenia w ramach specustawy drogowej (ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – DZ. U. z 2018 r. poz. 1474 z późn.zm.) w zależności od trybu postępowania. 3. Wykonawca w dokumentacji projektowej winien uwzględnić: - inwentaryzację dendrologiczną istniejącego drzewostanu, - rozbiórkę i utylizację rozebranych materiałów, - odwodnienie terenu, - rozwiązania kolizji z sieciami – jeśli takowe wystąpią, - pełnienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji przedmiotowego projektu wg potrzeb Zamawiającego, w tym przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, - aktualizację kosztorysów inwestorskich, - wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. 4. Wykonawca jest zobowiązany do uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach, w tym między innymi: a) w spotkaniach, podczas których prezentowane będą koncepcje proponowanych rozwiązań, b) w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami, c) w spotkaniach koordynacyjnych z innymi jednostkami realizujących projekty. 5. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących formach i ilościach: a) w formie elektronicznej - w 2 egzemplarzach b) w formie papierowej - w 5 egzemplarzach, c) analizy i koncepcje oraz inne materiały na każdym etapie zostaną przekazane Zamawiającemu w formie i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym minimum po 2 szt. (plansze, prezentacje), d) wersja elektroniczna dokumentacji projektowej powinna zostać wykonana w postaci nieedytowalnej w formacie PDF lub równoważnym pod względem funkcji i popularności oraz w postaci edytowalnej w formatach Word, Excel, DXF w standardzie AutoCAD lub w formatach równoważnych pod względem funkcjonalności i popularności. Przedmiary i kosztorysy inwestorskie winne być opracowane w postaci nieedytowalnej PDF lub równoważnej i w postaci edytowalnej czytelnej dla najbardziej popularnych programów kosztorysowych stosowanych w Polsce. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 9 punkt 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia zastosować zasady zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, którą rozumie się jako projektowanie produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania. Uniwersalne projektowanie nie wyklucza możliwości zapewniania dodatkowych udogodnień dla szczególnych grup osób z niepełnosprawnościami, jeżeli jest to potrzebne.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71320000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 2 marca 2020 r. do godz. 0945.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information