Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3543811)
I.1) Name and address: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina ul. 11 Listopada 20 20 42-500 Będzin śląskie tel. 32 267 92 38 fax. 32 267 91 34 REGON 27625744600000 www.bedzin.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: „Urządzanie zieleni wraz z konserwacją i utrzymaniem małej architektury”
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa urządzania zieleni wraz z konserwacją i utrzymaniem małej architektury, bieżącą pielęgnacją krzewów i obsadzaniem kwiatami Miasta Będzina. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązany jest do prowadzenia na zlecenie Zamawiającego następujących prac: - nasadzania kwiatów sezonowych na rabatach oraz w donicach, - koszenia łąki kwietnej, - pielęgnacji kompozycji drzew i krzewów wieloletnich oraz bylin, - nasadzania drzew, - nasadzania krzewów, - przygotowania terenu pod rabatę, - rozścielenia ziemi urodzajnej z wyrównaniem terenu, - zakładania trawnika z siewu, - rozłożenia agrowłókniny, - ściółkowania korą, - ściółkowania żwirem, - montażu opaski oddzielającej trawnik od rabaty – kostka, - podlewania nasadzeń – drzewa, - podlewania nasadzeń – krzewy, - likwidacji skupisk roślin inwazyjnych, - naprawy ławek, - innych prac wynikłych z bieżących potrzeb Zamawiającego a wyżej nie wymienionych tj.: a) prac w zakresie wysadzania, przechowywania, w tym pielęgnacja na czas tego przechowania oraz ponownego wsadzania roślinności kolidującej np. z prowadzonymi na terenie Gminy pracami budowlano-instalacyjno-drogowymi, b) prac w zakresie zabezpieczania terenów zielonych, w tym trawników przed dewastacją – np. poprzez montaż palisad lub innych elementów uniemożliwiających ich rozjeżdżanie, c) prac w zakresie naprawy, transportu, montażu małej architektury (donice, ławki, kosze itp.) oraz wszelkich drobnych prac wynikających z zakresu zadania (demontaż palików i wiązań, montaż tabliczek informacyjnych itp.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru prac określa załącznik nr 5 do SIWZ. Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia: w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 77300000-3
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information