Zakup samochdoów do Urzędu Gminy Mszana

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3543807)

Client
Gmina Mszana
State
śląskie
Address
44-325 Mszana, ul. 1 Maja 81 81
Phone
32 4759740, 4759755
www
www.mszana.ug.gov.pl
E-Mail
urzad@mszana.ug.gov.pl
Created
2020-02-21

Gmina Mszana

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Mszana ul. 1 Maja 81 81 44-325 Mszana śląskie tel. 32 4759740, 4759755 REGON 27625868700000 www.mszana.ug.gov.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup samochdoów do Urzędu Gminy Mszana

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodów do Urzędu Gminy Mszana. 1. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zał. nr 1 do siwz dla każdej części osobno. 1. 2 W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty i usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1. 3 Wymagania w zakresie dostępu dla osób niepełnosprawnych – zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do siwz. 1. 4 Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na przedmiot zamówienia okresu gwarancji na: - podzespoły mechaniczne, elektryczne, elektroniczne minimum 24 miesiące - powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące, - perforację nadwozia minimum 60 miesięcy. Jednocześnie wydłużenie w/w okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu gwarancji będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert. 2.2 Zamówienie zostało podzielone na trzy części. część 1 – zakup samochodu osobowego kod CPV: 34100000-8 pojazdy silnikowe 34110000-1 samochody osobowe Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi zał. nr 1 do siwz do części 1. część 2 – zakup samochodu do przewozu osób typu van kod CPV: 34100000-8 pojazdy silnikowe 34115200-8 pojazdy silnikowe do przewozu mniej niż 10 osób 34110000-1 samochody osobowe Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi zał. nr 1 do siwz do części 2. część 3 – zakup samochodu dostawczego z podwójną kabiną kod CPV: 34100000-8 pojazdy silnikowe 34142300-7 pojazdy samowyładowcze Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi zał. nr 1 do siwz do części 3. 3. Oferty można składać na wszystkie części. - wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część sporządzoną zgodnie z wymaganiami SIWZ, - maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy wynosi – 3, - w przypadku składania ofert na więcej niż jedną część, Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz ofertowy dla każdej części osobno, pozostałe dokumenty i oświadczenia można złożyć w jednym egzemplarzu.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 34100000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information