ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - PRAC REMONTOWYCH

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3543803)

Client
Instytut Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN
State
wielkopolskie
Address
60-809 Poznań, ul. Bukowska 19 19
Phone
061 8475601
Fax
061 8473668
www
www.isrl.poznan.pl
E-Mail
turew@poczta.onet.pl
Created
2020-02-21

Instytut Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Instytut Środowiska Rolniczego i Leśnego PAN ul. Bukowska 19 19 60-809 Poznań wielkopolskie tel. 061 8475601 fax. 061 8473668 REGON 30106572000000 www.isrl.poznan.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - PRAC REMONTOWYCH

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług/robót polegających na wykonaniu prac remontowych dotyczących realizacji zadania pn. „ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - PRAC REMONTOWYCH”, w tym: 1.1. Część 1 A. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania z właściwych organów stosownych dokumentów zezwalających na wykonanie w siedzibie Zamawiającego robót budowlanych obejmujących co najmniej wykonanie robót remontowych opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym pkt 3.1. "Parter budynku"; B. Wykonanie robót budowlanych wewnętrznych w zakresie obejmującym wykonanie co najmniej robót remontowych opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym pkt 3.1. "Parter budynku". 1.2. Część 2 A. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do uzyskania z właściwych organów stosownych dokumentów zezwalających na wykonanie w siedzibie Zamawiającego robót budowlanych obejmujących co najmniej wykonanie robót remontowych opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym pkt 3.5. "Usunięcie przyczyn zawilgocenia ścian zewnętrznych" i pkt 3.2. "Przyziemie budynku"; B. Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie obejmującym wykonanie robót remontowych opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym > pkt 3.5. "Usunięcie przyczyn zawilgocenia ścian zewnętrznych"; > pkt 3.2. "Przyziemie budynku". 1.3. Adres obiektu: ul. Bukowska 19 w Poznaniu, działka nr geod. 86/1, arkusz 13, obręb Jerzyce - budynek wchodzi w skład zespołów urbanistyczno-architektonicznych najstarszych dzielnic XIX-wietrznego Poznania, wpisanych do rejestru zabytków pod numerem A239 decyzją z dnia 06 października 1982 r. i dlatego wszelkie prace przy tym obiekcie wymagają uzyskania pozwolenia konserwatorskiego. 1.4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU)wraz z przedmiarem robót stanowiący Załącznik nr 1 (a-c) do SIWZ. 1.5. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - Zamawiający wymaga, iż wszelkie czynności na terenie budowy bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, mają być wykonywane przez osoby (robotników budowlanych), które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy. Aby zapewnić spełnienie tego wymagania, Wykonawca winien dysponować przez cały okres realizacji zamówienia, co najmniej czterema osobami spełniającymi wymagania o których mowa w zdaniu poprzednim.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45262690-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information