„Zakup, dostawa oraz montaż kontenerów socjalnych i sanitarnych z przeznaczeniem na szatnie przepustowe dla pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze”

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3537700)

Client
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
State
lubuskie
Address
65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia 110
Phone
62 322 91 97,
Fax
68 322-91-11
www
http://zgk.net.pl/
E-Mail
dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl,
Created
2020-01-17

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Zjednoczenia 110 65-120 Zielona Góra lubuskie tel. 62 322 91 97, fax. 68 322-91-11 REGON 36908843400000 http://zgk.net.pl/

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Zakup, dostawa oraz montaż kontenerów socjalnych i sanitarnych z przeznaczeniem na szatnie przepustowe dla pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze”

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) oraz montaż kontenerów socjalnych i sanitarnych z przeznaczeniem na szatnie przepustowe dla pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze. 1) kontener socjalny: 12szt., 2) kontener sanitarny: 4 szt. Kontenery socjalne przeznaczone na szatnie pracowników na odzież czysta oraz brudną oddzielone kontenerami sanitarnymi. Kontenery przeznaczone będą dla grupy 60 pracowników korzystających z szatni w systemie zmianowym, maksymalnie 30 osób na jednaj zmianie. Parametry techniczne: 1) wymiary pojedynczego modułu: Lz=6 058 mm, Sz=2 438 mm, Hz=2 800 mm, Hw=2 500 mm. Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest podać całkowity koszt dostawy kontenerów wraz z transportem, oraz montażem. Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w ust 1 nastąpi w stałych równych ratach płatnych przez okres 36 miesięcy wg. harmonogramu płatności zaproponowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy (harmonogram stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy), z tym zastrzeżeniem, że harmonogram płatności będzie ustalony w ten sposób, że zapłata poszczególnych rat będzie następowała w odstępach czasowych nie częstszych niż 55 dni i nie rzadszych niż 60 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w oddzielnym załączniku nr 1 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz w załączniku nr 2 - PROJEKT UMOWY

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 44211100-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information