Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3537693)
I.1) Name and address: Miasto Brzeziny ul. Sienkiewicza 16 95-060 Brzeziny łódzkie tel. 468 742 224 fax. 468 742 793 REGON 52419200000000 www.brzeziny.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zakup wyposażenia żłobka miejskiego w Brzezinach w ramach projektu „Utworzenie 43 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w żłobku w Brzezinach”.
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka w Brzezinach. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części (zadania): - Zadanie nr 1 – Zakup mebli i wyposażenia żłobka miejskiego w Brzezinach w ramach projektu „Utworzenie 43 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w żłobku w Brzezinach” (w tym wyposażenie sal dla dzieci/sypialni, toalet, szatni, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi) - Zadanie nr 2 – Zakup mebli i wyposażenia kuchni oraz przygotowalni mleka żłobka miejskiego w Brzezinach w ramach projektu „Utworzenie 43 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w żłobku w Brzezinach”. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany, wyprodukowany najwcześniej w 2019 roku. 3. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona jego rozładunku oraz rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w pomieszczeniu żłobka. 4. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru ilościowo – jakościowego. 5. Dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i posiadają wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania: testy, atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań umożliwiające wykorzystanie ich w żłobkach zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny obowiązującymi w placówkach opieki nad dziećmi do lat 3. 6. Na dostarczany przedmiot zamówienia musi być udzielona gwarancja na okres minimalny, który wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokółu odbioru ilościowo – jakościowego. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na montaż mebli. 8. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania ujawnionych wad wynikających z nienależytego wykonania montażu mebli. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ dla Zadania nr 1 oraz załącznik nr 6 do SIWZ dla Zadania nr 2. 10. Wykonawca uwzględni w swoim formularzu ofertowym koszty związane z: 1) przygotowaniem i złożeniem oferty (w oferowanej cenie należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym m.in. koszty dostawy); 2) inne opłaty nie wymienione w specyfikacji niezbędne do przygotowania oferty i realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane parametry i wymagania techniczne, określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie żądał. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39150000-8
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information