Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3537687)
I.1) Name and address: Starostwo Powiatowe w Lesznie Plac Kościuszki 4 4 64-100 Leszno wielkopolskie tel. 065 5296834 REGON 41110291700000 www.powiat-leszczynski.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: sukcesywna dostawa materiałów biurowych
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik do SIWZ. 2. Artykuły biurowe dostarczane będą partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną lub telefoniczną. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane artykuły biurowe swoim transportem w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego, w godz. 8.00 – 16.00 – poniedziałek, 7.00 – 15.00 – wtorek – piątek. 4. Na dostarczone artykuły Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego. 5. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości, Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji od Zamawiającego. 6. Podane przez Zamawiającego w załączniku do SIWZ ilości materiałów biurowych są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i porównania ofert, jaką Zamawiający zamierza wykorzystać w okresie trwania umowy. Wykonawcy, któremu udzielone zostanie zamówienie publiczne nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach wskazanych w załączniku do SIWZ. Zakupy dokonywane w czasie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w załączniku do SIWZ. Łączna wartość dostaw nie przekroczy jednak całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 22990000-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information