Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3537655)
I.1) Name and address: Urząd Miejski ul. Zgierska 2 95-050 Konstantynów Łódzki łódzkie tel. 422 111 173 fax. 422 111 168 REGON 52564200000000 www.bip.konstantynow.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Konstantynowa Łódzkiego
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania czystości, porządku i właściwego stanu sanitarnego w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) likwidację dzikich wysypisk śmieci (ok. 100 h); 2) wywóz nieczystości z koszy ulicznych (ok. 1000 h); 3) wywóz ziemi lub piachu z ulic (ok. 30 m3); 4) usługi przewozowe (ok. 60 km); 5) wywóz trawy, liści - bez zgrabiania (ok. 80 razy); 6) wywóz nieczystości w workach - bez zbierania (ok. 80 h); 7) wywóz i utylizacja gałęzi (ok. 150 m3); 8) działania podejmowane interwencyjnie po wichurach i burzach (5 h); 9) instalacja i deinstalacja oświetlenia świątecznego (ok. 60 h); 10) grabienie trawników - (ok. 100 h); 11) oczyszczanie ulic z piachu i ziemi - (ok. 300 h); 12) prace montażowe i demontażowe – (ok. 35 h); 13) prace porządkowe w pasach dróg gminnych (ok. 80 h); 14) prace naprawcze i porządkowe na przystankach komunikacji publicznej (55 przystanków); 15) sprzątanie po wypadkach drogowych (ok. 50 interwencji). 3. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, określone w pkt 2. 5. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 4. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 6. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90600000-3
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information