Dostawy materiałów biurowych, biurowo-eksploatacyjnych i druków

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3537651)

Client
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
State
dolnośląskie
Address
50-420 Wrocław, ul. Traugutta 116 116
Phone
071 3414333
Fax
071 3436747
www
www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
E-Mail
zampub_marciniak@poczta.onet.pl
Created
2020-01-17

Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ul. Traugutta 116 116 50-420 Wrocław dolnośląskie tel. 071 3414333 fax. 071 3436747 REGON 00632038400000 www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawy materiałów biurowych, biurowo-eksploatacyjnych i druków

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych, biurowo-eksploatacyjnych i druków, według wymienionych niżej części: ZADANIE 1, ZADANIE 2, ZADANIE 3, ZADANIE 4, ZADANIE 5, ZADANIE 6, ZADANIE 7, ZADANIE 8, ZADANIE 9, ZADANIE 10, ZADANIE 11, ZADANIE 12, ZADANIE 13. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. 6. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. Czas realizacji zamówienia Dla dostawy druków - Zadanie 13 - dla pozycji nr 1 do 5 dni, dla pozycji od 2 do 17 do 10 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30125110-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information