Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Staszów” w ramach zadania „Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3537649)

Client
Gmina Staszów
State
świętokrzyskie
Address
28-200 Staszów, ul. Opatowska 31 31
Phone
015 8642014
Fax
015 8643261
www
www.staszow.pl
E-Mail
bzp@staszow.pl
Created
2020-01-17

Gmina Staszów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Staszów ul. Opatowska 31 31 28-200 Staszów świętokrzyskie tel. 015 8642014 fax. 015 8643261 REGON 83040974900000 www.staszow.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Staszów” w ramach zadania „Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Staszów w granicach administracyjnych, zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Staszowie Nr XIX/184/12 z dnia 09.02.2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Staszów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Zamówienie obejmuje również sporządzenie opracowania ekofizjograficznego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: • ustawy z dnia 27 marca 2003r . o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz 1945 ze zm.), • Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2004 r., Nr 118, poz, 1233), • ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.), • pozostałych przepisów mających zastosowanie w zakresie przedmiotu zamówienia. Zakres zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje: Etap I • rozpoznanie stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami, • zgromadzenie kompletu materiałów wyjściowych, zebranie własnym kosztem i staraniem materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia, • dokonanie oceny istniejącego stanu zagospodarowania, • rozpatrzenie wniosków, • opracowanie wstępnej fazy koncepcji projektu zmiany studium (część graficzna na potrzeby konsultacji społecznych), • udział w konsultacjach społecznych dotyczących zmiany studium z mieszkańcami miasta i gminy we wskazanych przez Zamawiającego sołectwach gminy Staszów oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień, • analiza wniesionych do wyłożonej koncepcji zmiany studium uwag i sugestii, • opracowanie koncepcji projektu zmiany studium i przedstawienie jej Zamawiającemu celem uzyskania stanowiska (koncepcję należy przedłożyć w wersji papierowej oraz cyfrowej). Etap II • sporządzenie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, • przygotowanie projektu zmiany studium do zaopiniowania i uzgodnień, • uzyskanie pozytywnej opinii komisji urbanistyczno – architektonicznej o projekcie zmiany studium. Etap III • przesłanie w imieniu Zamawiającego projektu zmiany studium właściwym organom uzgadniającym i opiniującym (materiał winien być przekazany w wymaganej ilości egzemplarzy (dla każdego organu uzgadniającego i opiniującego w wersji papierowej i cyfrowej), • wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, korekta rysunku i uchwały projektu studium po uzgodnieniach oraz ponowne przesłanie w imieniu Zamawiającego projektu zmiany studium właściwym organom uzgadniającym i opiniującym, • przygotowanie projektu zmiany studium i przekazanie Zamawiającemu do wyłożenia do publicznego wglądu, • wyłożenie projektu zmiany studium do publicznego wglądu oraz udział w dyskusji publicznej. Etap IV • weryfikacja projektu zmiany studium po rozpatrzeniu wniesionych uwag, • ponowne przesłanie w imieniu Zamawiającego projektu zmiany studium właściwym organom uzgadniającym i opiniującym w niezbędnym zakresie, • przekazanie Zamawiającemu projektu zmiany studium (tekst ostateczny uchwały i rysunek planu) wraz z listą nieuwzględnionych uwag celem przedłożenia do uchwalenia przez radę gminy. Etap V • przekazanie Zamawiającemu projektu zmiany studium oraz wymaganej dokumentacji formalno – prawnej, • przygotowanie w imieniu Zamawiającego materiałów na sesję rady gminy w celu uchwalenia zmiany studium, • przekazanie protokolarnie przedmiotu umowy. Uczestnictwo w czynnościach proceduralnych: • prace o charakterze proceduralnym, tj. redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień wraz z rozdzielnikami, • prace wstępne przygotowawcze, • udział we wszystkich prezentacjach projektu zmiany studium, w posiedzeniach komisji urbanistyczno – architektonicznej jak również innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia, • opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, • zorganizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu zmiany studium, • udział w konsultacjach społecznych we wskazanych przez Zamawiającego sołectwach gminy Staszów wraz z wyłożeniem projektu zmiany studium do wglądu oraz udzielania stosownych informacji i wyjaśnień: • spotkania z mieszkańcami miasta i gminy Staszów (ok. 10) oraz spacery badawcze (ok. 2) zgodnie z harmonogramem przedłożonym przez Zamawiającego, • analiza zebranych uwag i wniosków wynikłych ze spotkań z mieszkańcami, • rozpatrzenie uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu zmiany studium i prognozy oddziaływania na środowisko, wprowadzenie zmian do tekstu studium i rysunku projektu studium odpowiednio do uwzględnionych uwag, • przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag, • przygotowanie materiałów do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi, • wykonanie czynności niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia zmiany studium do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały zmiany studium. oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 9 SIWZ, określa pełny zakres przedmiotowego zamówienia. 2. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na usługi objęte przedmiotowym zamówieniem na okres 36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego. 3. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71410000-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information