Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3537640)
I.1) Name and address: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork pomorskie tel. 0-55 64 60 264 fax. 0-55 64 60 235 REGON 22041530500000
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: dostawa wyrobów medycznych do operacji ortopedycznych i zabiegów rekonstrukcyjnych, siatek przepuklinowych i staplerów
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych do operacji ortopedycznych i zabiegów rekonstrukcyjnych w zakresie chirurgii onkologicznej, w podziale na następujące pakiety: Pakiet 1. Płytki ze stabilizacją kątową (wraz z użyczeniem instrumentarium do ich zastosowania na podstawie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego). Pakiet 2. Wyroby medyczne do zabiegów artroskopowych I Pakiet 3. Dreny do wytwarzania płaszcza wodnego stawu przez pompę artroskopową. Pakiet 4. Wyroby medyczne do naprawy łąkotek stawowych. Pakiet 5. Wyroby medyczne do zabiegów artroskopowych II Pakiet 6. Wyroby medyczne do zabiegów artroskopowych III Pakiet 7. Wyroby medyczne używane do operacji piersi. Pakiet 8. Siatki przepuklinowe Pakiet 9. Siatki przepuklinowe II Pakiet 10. Zestaw staplerów 2. Szczegółową specyfikację asortymentowo-ilościową określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga utworzenia zasobu wyrobów medycznych w swojej siedzibie (tzw. „minibank”) na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, z którego zamawiający będzie pobierał poszczególne wyroby medyczne będące przedmiotem fakturowania i zapłaty (zawartość mini banku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 4. Zużycie wyrobów będzie zgłaszane wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 48 godz. od zużycia, w celu obciążenia Zamawiającego fakturą. Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełniania zasobu minibanku o zużyte przedmioty. 5. Wykonawca zobowiązany będzie w cenie oferty użyczyć Zamawiającemu, w terminie 48 godz. licząc od dnia złożenia zamówienia, niezbędne i kompletne instrumentarium niezbędne do przeprowadzenia zabiegu. 6. W czasie trwania umowy Wykonawca zapewni pełen serwis używanych sprzętów, a w przypadku konieczności naprawy wymagającej zabrania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu zastępczego. 7. Miejsce dostawy: magazyn apteki szpitalnej lub magazyn szpitala w siedzibie zamawiającego (Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku, ul. Armii Krajowej 105/106). 8. W przypadku realizacji dostaw siatek przepuklinowych Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeszkolenie personelu ze stosowania i zakładania proponowanych siatek w terminie ustalonym z Zamawiającym . 9. Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat CE Notyfikowanej Jednostki Certyfikującej lub Deklarację Zgodności wystawioną przez producenta lub dokumenty równoważne. Dokumenty te należy widocznie oznaczyć numerem pakietu i pozycji, którego dotyczą i dołączyć do oferty. 10. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania Ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010 r. i był zarejestrowany jako wyrób medyczny
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33162000-3
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information