SERWIS DRUKAREK KONICA MINOLTA

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3536925)

Client
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
State
mazowieckie
Address
00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie 94
Phone
222 204 801
Fax
222 204 899
www
www.gitd.gov.pl
E-Mail
zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
Created
2020-01-14

Główny Inspektorat Transportu Drogowego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Główny Inspektorat Transportu Drogowego Al. Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa mazowieckie tel. 222 204 801 fax. 222 204 899 REGON 17427604000000 www.gitd.gov.pl

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa centralna

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: SERWIS DRUKAREK KONICA MINOLTA

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych dotyczy 23 sztuk urządzeń Konica Minolta druk monochromatyczny i druk kolorowy, w tym: a. 1 sztuka Konica Minolta 1200, b. 7 sztuk Konica Minolta C554, c. 15 sztuk Konica Minolta C652. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą świadczone w następujących lokalizacjach: a. GITD Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa; b. GITD ul. Przyczółkowa 109 A, 02-968 Warszawa. Szczegółowe informacje zawarte w SiWZ Serwis będzie świadczony w terminie wskazanym w ofercie (nie dłuższym niż 72 godziny) liczonym od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania, usterki bądź awarii do momentu dostarczenia tonerów lub naprawionego urządzenia, lub protokolarnego potwierdzenia naprawy w miejscu instalacji u Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50313000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information