Zakup ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Olsztynek dowożonych do przedszkoli i szkół publicznym transportem zbiorowym w ramach wykonywanych przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3532037)

Client
Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku
State
warmińsko-mazurskie
Address
11-015 Olsztynek, ul. Górna 5 5
Phone
089 5192506
Fax
089 5194468
E-Mail
zasip@olsztynek.pl
Created
2019-12-06

Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ul. Górna 5 5 11-015 Olsztynek warmińsko-mazurskie tel. 089 5192506 fax. 089 5194468 REGON 51038447700000

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Olsztynek dowożonych do przedszkoli i szkół publicznym transportem zbiorowym w ramach wykonywanych przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest zakup ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Olsztynek dowożonych do przedszkoli i szkół publicznym transportem zbiorowym w ramach wykonywanych przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej (regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym) w roku 2019 realizowa-nych na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140, z późn. zm.), ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2016, z późn. zm.), ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1983 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r. poz. 295, z późn. zm.). Zakup biletów dotyczy przewozu uczniów na wskazanych przez Zamawiającego liniach komunikacyjnych i trasach zgodnie z obowiązującym na danej linii rozkładem jazdy. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów oraz bezpłatnego przejazdu i miejsca siedzącego dla opieku-nów ww. uczniów – po jednym opiekunie w autobusie, za wyjątkiem trasy III, gdzie opiekę będzie sprawował kierowca. Wykaz linii oraz tras wraz z przybliżoną liczbą uczniów, godzi-nami rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w poszczególnych placówkach, rozkładem jazdy oraz miejsca wsiadania opiekunów stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Przy czym Zamawiający zastrzega, że rozkłady jazdy przewoźnika i ich aktualizacje winny uwzględniać potrzeby wynikające ze szkolnych planów lekcyjnych oraz z okazjonalnych rozkładów w czasie prze-prowadzania sprawdzianów i egzaminów, rekolekcji, świąt i imprez szkolnych, odpracowy-wania dnia nauki w sobotę, dnia rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych, ale nie wolnych od innych form zajęć organizowanych w tych dniach itp., a liczba nabywanych biletów może ulegać zmianom - zwiększeniu lub zmniejszeniu. W przypadku uczniów korzystających z dowozów w jedną stronę - do szkoły lub ze szkoły do miejsca zamieszkania, ceny biletów miesięcznych zmniejszone są o 50%. Okres objęty dowożeniem od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r., tj. przez 10 miesięcy (przerwę świąteczną traktuje się jako dni, w których odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze i opiekuńcze lub opiekuńcze). Uwaga: Liczba uczniów dowożonych i odwożonych wg Załącznika 2 do SIWZ została ustalona w oparciu o liczbę biletów miesięcznych zakupionych w miesiącu listopadzie 2019 r. Zakup biletów dotyczy przewozu uczniów na linii komunikacyjnej, trasach I-IV. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie wykonywanie przewozów 3 autobusami posiadającym minimum 40 miejsc siedzących dla pasażerów i bezpłatnego przejazdu dla opiekuna ww. uczniów na trasach I-III oraz jednym autobusem posiadającym minimum 50 miejsc siedzących dla pasażerów i bezpłatnego przejazdu dla opiekuna ww. uczniów na trasie IV. Na trasie III (rano – przywozy uczniów) opiekę sprawuje kierowca. Wykaz linii oraz tras wraz z przybliżoną liczbą uczniów, godzinami rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w poszczególnych placówkach, rozkładem jazdy oraz miejsca wsiadania opiekunów stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: 1. Ze względu na specyfikę usług rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo mimo określenia go przez Zamawiającego z należytą starannością. 2. Rzeczywista ilość usług wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania zamawiającego i może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana. 3. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu – odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług. 4. Wykonawca zobowiązuje się do poddania się niezapowiedzianym kontrolom przez Zamawiającego w czasie realizacji zamówienia, ale także wszelkiej wymaganej przez niego dokumentacji. 5. Pojazdy dowożące uczniów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą. 6. Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu młodzieży. 7. Dodatkowe wymogi zawarte w cenie Wykonawca zapewnia stały kontakt telefoniczny między pojazdem a Zamawiającym; 1) Przed podpisaniem umowy, Wykonawca dostarczy listę kierowców, i innych osób które będę brały udział w realizacji zamówienia. 2) Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów: - dowody rejestracyjne pojazdów wskazanych w ofercie wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i NNW), - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wskazane w ofercie mające pełnić funkcje kierowcy podczas realizacji usługi, 8. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 9. Wykonawca będzie przestrzegał i stosował się do obowiązujących przepisów prawa oraz zabezpieczy przestrzeganie i stosowanie się do przepisów przez personel Wykonawcy. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowania pojazdami, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców – Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 1) Szczegółowy opis sposobu weryfikacji zatrudnienia pracowników został opisany w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Wykonawca będzie wystawiać bilety miesięczne dla uczniów z terenu Gminy Olsztynek dowożonych do przedszkoli i szkół publicznym transportem zbiorowym zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r. poz. 295 z późn. zm).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60112000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information