Dostawa wyposażenia do pracowni elektrycznej w Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” w Wyszkowie w ramach projektu pt. „Nowe kompetencje inwestycją w przyszłość”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3532036)

Client
Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
State
mazowieckie
Address
07-200 Wyszków, al. Róż 2 2
Phone
029 7420750
Fax
(029) 742 25 10
www
www.powiat-wyszkowski.pl
E-Mail
starostwo@powiat-wyszkowski.pl
Created
2019-12-06

Zarząd Powiatu Wyszkowskiego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Powiatu Wyszkowskiego al. Róż 2 2 07-200 Wyszków mazowieckie tel. 029 7420750 fax. (029) 742 25 10 REGON 55066846200000 www.powiat-wyszkowski.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa wyposażenia do pracowni elektrycznej w Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” w Wyszkowie w ramach projektu pt. „Nowe kompetencje inwestycją w przyszłość”

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni elektrycznej w Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” w Wyszkowie w ramach projektu pt. „Nowe kompetencje inwestycją w przyszłość” współfinansowanego w ramach Osi priorytetowej X EDUKACJA DLA ROZWOJU REGIONU, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. 2. Wykonawca/cy zobowiązuje/zują się dostarczyć na koszt własny (własnym transportem) oraz zamontować (jeśli dotyczy) przedmiot zamówienia do: - Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej „Kopernik” w Wyszkowie, ul. Świętojańska 82, 07-200 Wyszków. 3. Dostawa sprzętu obejmuje również wniesienie do wskazanych przez osobę/y odpowiedzialną/ne za realizację umowy po stronie Zamawiającego pomieszczeń w budynku, o którym mowa w ust.2 na koszt Wykonawcy oraz montaż (jeśli dotyczy). Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 4. Zgodność dostawy z umową będzie potwierdzona protokołami odbioru. 5. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych przez uczniów placówki. 6. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu równoważnym do opisanych. Zamawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy PZP wymaga aby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ) wykazał, że oferowane produkty spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). 7. W przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis techniczny dostarczonego sprzętu, karty produktów, itp. 8. Wykonawca, przedstawiając ofertę, zobowiązany jest w Załączniku nr 1 do SIWZ do określenia:  nazwy produktu,  nazwy producenta,  modelu oferowanego urządzenia i innych produktów,  opisu parametrów technicznych. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis minimalnych wymagań technicznych określa formularz cenowy – załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączony do SIWZ projekt umowy – załącznik nr 2. 10. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt będzie wysokiej jakości, zapewnia należyte bezpieczeństwo oraz posiada właściwe opakowanie, oznakowanie, certyfikaty, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim. 2) Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostaw, jednakże nie krótszy niż 2 lata. Gwarancja nie może ograniczać prawa Zamawiającego do zainstalowania w zakupionym sprzęcie standardowych urządzeń i oprogramowania przez wykwalifikowany personel Zamawiającego. 4) Naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zgłoszenia awarii będą przekazywane przez Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faxem. Czynności związane z usunięciem awarii winny być podjęte przez Wykonawcę w terminie 48 godzin od jej zgłoszenia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39162110-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information