Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16 w roku 2020

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3532009)

Client
Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej
State
lubelskie
Address
21-010 Łęczna, ul. Przemysłowa 16 16
Phone
081 7523082/83
E-Mail
zdp@powiatleczynski.pl
Created
2019-12-06

Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej ul. Przemysłowa 16 16 21-010 Łęczna lubelskie tel. 081 7523082/83 REGON 43102947000000

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Fizyczna ochrona mienia bazy ZDP w Łęcznej przy ul. Przemysłowej 16 w roku 2020

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Łęcznej w roku 2020, w skład którego wchodzi: 1) budynek administracyjny stanowiący siedzibę ZDP, 2) zaplecze (tj. plac magazynowy, parking strzeżony, pozostałe obiekty, sprzęt oraz środki transportowo - sprzętowe, znajdujące się na terenie siedziby Zamawiającego, również te nie będące własnością Zamawiającego) 2. W ramach umowy Wykonawca, w godzinach świadczenia usługi, będzie przyjmował i ewidencjonował pojazdy skierowane na parking strzeżony o którym mowa wyżej w ust. 1 pkt 2. 3. Przewidywana liczba godzin świadczenia usług wynosi: do 6 760 godzin. Określona ilość godzin jest ilością maksymalną, Zamawiający może powierzyć Wykonawcy świadczenie usług w mniejszej ilości godzin, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia do Zamawiającego. 4. Przez wypełnianie czynności składających się na wykonywanie usługi rozumie się ochronę mienia w rozumieniu przepisów ustawy z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2018 r., poz. 2142 z późn. zm.), a w szczególności: 1) pełnienie dyżuru w miejscach określonych w ust. 1 powyżej poza godzinami pracy jednostki, to jest w dni robocze w godzinach od 15:00 do 07:00 dnia następnego, a także w soboty, niedziele i święta przez całą dobę – 1 osoba na zmianie, 2) ochronę przed włamaniem do obiektów Zamawiającego, określonych w ust. 1 powyżej, 3) ochronę przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektów określonych w pkt 1 powyżej, a zwłaszcza urządzeń, materiałów, maszyn budowlanych, narzędzi i pojazdów służących przy wykonywaniu robót, oraz urządzeń biurowych, dokumentów należących do Zamawiającego, jak również stanowiących własność osób trzecich a znajdujących się na nieruchomości Zamawiającego na podstawie umów z Zamawiającym, 4) niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony – poza godzinami pracy jednostki, to jest w dni robocze w godzinach od 15:00 do 7:00 dnia następnego, a także w soboty, niedziele i święta, 5) prowadzenie książki służby.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79710000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information