KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3532007)

Client
Dom Pomocy Społecznej
State
lubuskie
Address
66-340 Rokitno, Rokitno 38
Phone
0-95 7493059,
Fax
0-95 7493059
E-Mail
administracja@dpsrokitno38.pl,
Created
2019-12-06

Dom Pomocy Społecznej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Dom Pomocy Społecznej Rokitno 38 66-340 Rokitno lubuskie tel. 0-95 7493059, fax. 0-95 7493059 REGON 30894000000000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Załącznik nr 2 Znak sprawy:DPS/261/11/2019r. Rokitno 05.12.2019r. Opis przedmiotu zamówienia Usługa: kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prania odzieży i bielizny dla Domu Pomocy społecznej w Rokitnie nr 38 w przewidywanej ilości 40.150 kg w skali roku. 2. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie 12 miesięcy od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania usługi pralni w pełnej ilości, z czego Wykonawcy nie przysługują jakichkolwiek roszczenia wobec zamawiającego. 3. Zakres usług obejmuje: Odbiór brudnej bielizny, załadunek, transport, pranie, dezynfekcję, suszenie, maglowanie upranej bielizny, prasownie odzieży ochronnej, odplamianie, czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego, składanie i segregację bielizny czystej wg asortymentu, pakowanie, przywóz czystej bielizny zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej i opiekuńczych. 4. Rodzaje odzieży i bielizny objętej usługą; - bielizna pościelowa, bielizna skażona, podkłady, parawany; - odzież ochronna personelu Domu, - materace, pokrowce, poduszki, kołdry; - pozostałe: piżamy, bluzy i spodnie, koszule, podkoszulki, slipy, swetry, bluzy różne, ręczniki, obrusy, firanki, zasłony, flagi, ścierki, mopy, wycieraczki itp., - worki na przewozu odzieży, 5. Zobowiązania Wykonawcy do świadczenia usług w zakresie prania bielizny: a) odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej - odbiór brudnej bielizny odbywać się będzie w poniedziałki , środy i piątki w godzinach od 08:30 do 10:30 - każdorazowe przekazanie brudnej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo-ilościową, tj. zlecenie prania w pralni (załącznik nr 1 do OPZ) sporządzonych w dwóch egzemplarzach dla każdej ze stron; - maksymalny czas wykonania usługi do 48 godzin licząc od momentu odbioru brudnej bielizny, - w razie braku czystej bielizny w Domu, w sytuacjach awaryjnych, Wykonawca może być poproszony telefonicznie o wcześniejszy zwrot upranego asortymentu, tzn. w ciągu 12 godzin; - w przypadku, gdy termin odbioru brudnej bielizny przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, odbiór bielizny nastąpi w pierwszym dniu roboczym przypadającym po tym dniu. Jeżeli okres dni ustawowo wolnych od pracy jest dłuższy niż 48 godzin, termin wykonania usługi będzie uzgadniany z Wykonawcą indywidualnie; - Transport brudnej bielizny odbywać się będzie środkami transportu będącymi pod nadzorem PPIS właściwego dla Wykonawcy. Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub z komorami całkowicie oddzielonymi, w pełni odizolowanymi, z podzielnymi szczelnie zamykanymi drzwiami. W wyjątkowych przypadkach kiedy transport odbywa się jednym samochodem, najpierw dowożona jest czysta bielizna, następnie zabierana brudna bielizna. Przed ponownym skierowaniem samochodu z czystą bielizną, winien on być ponownie dezynfekowany. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo udostępnić książkę dezynfekcji transportu, którym przewożona jest bielizna; - Wykonawca będzie odpowiadać za przyjęty ładunek brudnej odzieży i bielizny z chwilą jego pobrania i załadunku; - Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć ładunek brudnej odzieży i bielizny przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie; - Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego w opakowania do brudnej odzieży i bielizny w ilości niezbędnej do jednorazowego zapakowania około 150kg na każdy dzień kalendarzowy, - opakowania do transportu bielizny zanieczyszczonej na kolejne dni Wykonawca będzie dostarczał w każdy dzień zdania czystego asortymentu -dopuszcza się dla bielizny brudnej worki poliestrowe lub tekstylne impregnowane tzn. nieprzemakalne. Rozmiary worków : szerokość worka do 95 cm (+- 5 cm), wysokość worka do 120 cm (+- 5 cm). b) pranie brudnej bielizny - Wykonawca gwarantuje nie mieszanie odzieży i bielizny Domu z bielizną z innych placówek; - pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej odzieży (zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym); - usługa prania winna być wykonywana przy użyciu środków piorących dopuszczonych do obrotu na rynku polskim, posiadających odpowiednie certyfikaty, pozytywne opinie Państwowego Zakładu Higieny lub innego równoważnego, - pranie bielizny skażonej winno odbywać się w oddzieleniu od innej bielizny; - cykl prania i dezynfekcji bielizny (czas, temperatura, stężenie środka dezynfekcyjnego) musi być dostosowany do pranego materiału zgodnie z instrukcją producenta; - Zamawiający wymaga stosowania środków piorących i dezynfekujących posiadających wymagane atesty i certyfikaty. -(parametr oceniany)w sytuacji potwierdzenia w ofercie ( oświadczenie - TAK ) stosowania technologii dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania Wykonawca zobowiązany jest w trakcie umowy do prania w temperaturze nie większej niż 70 stopni (z wyłączeniem bielizny skażonej) a dla tkanin delikatnych nie większa niż 40stopni. - Zamawiający wymaga technologii prania gwarantującej wysoką jakość świadczonej usługi, - maszyny i urządzenia używane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą posiadać znaki CE (jeśli nie to powinny być dostosowane do obowiązujących przepisów); - maszyny pralnicze powinny być wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji, - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeżeli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem; c) dostawa i transport czystej bielizny - dostawy czystej bielizny w poniedziałki, środy, piątki w godzinach 08:30 - 10:30.- czysta bielizna powinna być szczelnie zapakowana w worki foliowe a w czasie transportu w dodatkowy worek lub pokrowiec wewnętrzny tak, aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem, - czysta odzież i bielizna będzie dostarczana posegregowana asortymentowo w opakowaniach zabezpieczających przed wtórnym zabrudzeniem (zakażeniem), umożliwiających odbiór rodzajowo - asortymentowy umożliwiający potwierdzenie, że jest to odzież i bielizna Zamawiającego;- odzież ochronna personelu, zapakowana będzie każda sztuka pojedynczo w oddzielny worek foliowy; - Opakowania będą opisane co zawierają z ilością sztuk i będą zawierały odpowiednio wielokrotność 10 z danego asortymentu ale nie więcej niż 40, w celu sprawdzenia ilości zwróconych z pralni sztuk (ilości pakowania poszczególnych elementów odzieży będą uzgodnione z Zamawiającym); - osoba dostarczająca bieliznę zobowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór: fartuch ochronny i rękawice ochronne; - czysta posegregowana asortymentowo bielizna przekazywana będzie bezpośrednio do magazynu bielizny czystej. Bielizna otrzymana z pralni w uszkodzonych opakowaniach jednorazowych zostanie zwrócona do ponownego kompleksowego wykonania usługi na koszt Wykonawcy; d) ocena stanu higienicznego - Wykonawca na prośbę Zamawiającego dostarczy kopię dokumentacji z kontroli przeprowadzonych przez właściwą stację sanitarno – epidemiologiczną; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania własnych wymazów czystościowych z czystej bielizny dostarczonej przez Wykonawcę (posiewy pobierane bezpośrednio z bielizny przed wyładowaniem z wozu dostawczego). W przypadku stwierdzenia patogenów chorobotwórczych z pobranych prób prania, Zamawiającemu w ramach usługi z danego dnia przysługuje prawo do zwrotu kosztów prania za zakwestionowaną partię prania; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania audytów (w przedmiocie realizacji przedmiotu umowy) u Wykonawcy; e) pozostałe warunki - odzież i bielizna jest odbierana w rozliczeniu sztukowym i oddawana dla DPS, w tym samym systemie, natomiast rozliczenie finansowe za pranie odzieży i bielizny następuje w przeliczeniu na kilogramy odzieży i bielizny czystej; - podstawą do wystawienia raz w miesiącu faktury VAT będzie ilość przekazanego prania obliczona na podstawie rozliczenia usługi prania odzieży i bielizny w miesiącu………../……r. (załącznik Nr 2 do OPZ) sporządzonego na podstawie jednostkowych protokołów rodzajowo – ilościowych – druk zlecenie prania w pralni (załącznik nr 1 do OPZ) sporządzanych w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy W przypadku niezgodności po którejkolwiek ze stron Zamawiający dopuszcza uzgodnienia rozliczenia miesięcznego w formie telefonicznej lub elektronicznej, - bielizna wilgotna podlega natychmiastowemu zwrotowi do Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć suchą bieliznę w ilości i rodzaju zwróconej bielizny; - organizacja transportu, załadunku i rozładunku odzieży i bielizny przekazywanej z DPS będzie wykluczała kontakt czystej bielizny z brudną; - transport bielizny czystej i brudnej po ciągach komunikacyjnych Zamawiającego ma się odbywać w wózkach z komorą zamkniętą, lub wózkach/kontenerach siatkowych. Bielizna i odzież zarówno czysta jak i brudna ma być zabezpieczona pokrowcami tekstylnymi, dostarczonymi na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. Dezynfekcja wózków/kontenerów leży po stronie Zamawiającego i winna być ewidencjonowana; - pralnia, w której wykonywane będą usługi powinna być wyposażona w barierę higieniczną poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę czystą i brudną, - Wykonawca ponosi koszty związane z transportem (w tym zabezpieczenie bielizny na czas transportu - worki, folia), odkupieniem rzeczy zgubionych, zniszczonych; - Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu, do Zamawiającego przedmiotów pozostawionych lub zagubionych w pościeli lub odzieży pracowników typu: narzędzia, pieczątki, zegarki itp.; - warunki reklamacji - bielizna źle wyprana (z widocznymi przebarwieniami i plamami brudu), niewyprasowana, przekazana do Magazynu Bielizny Czystej będzie zwracana do ponownego prania lub naprawy w oparciu o Protokół Reklamacji (załącznik nr 3 do OPZ); - czas realizacji zgłoszenia reklamacji wynosi do 48 godzin od chwili zgłoszenia. Wykonawca będzie na bieżąco informował Zamawiającego o ilości odzieży i bielizny oddanej do reklamacji; - Wykonawca jest odpowiedzialny za gospodarkę odpadami powstałymi w wyniku realizowania przedmiotu zamówienia; - W przypadku awarii lub zdarzeń losowych, których nie dało się przewidzieć, Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego o zaistniałych trudnościach w zakresie terminowego wykonania usługi oraz zabezpieczy prawidłowe wykonanie usługi na własny koszt przez inny podmiot wykonujący takie usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie usługi przez podmiot trzeci; - Zamawiający usługę prania odzieży i bielizny mieszkańców Domu wymaga od oferenta dołączenia dodatkowych dokumentów: a) oświadczenie, że pralnia posiada pralnię z barierą higieniczną oraz, że jest przystosowana do prania odzieży i bielizny także zakaźnej oraz że Wykonawca pozostaje pod stałym nadzorem sanitarno-epidemiologicznym. (Potwierdzeniem jest ostatni protokół kontroli sanepidu.), b) oświadczenie, że pralnia posiada aktualną opinię lub dokument równoważny wydany przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że Wykonawca spełnia wymagania dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych, c) proces technologiczny prania d) wykaz środków piorących i dezynfekcyjnych, które będzie stosował Wykonawca przy realizacji usługi, z załączeniem informacji o preparatach dotyczące składu chemicznego, obszaru zastosowania, sposobu użycia, czasu i spektrum działania w przypadku preparatów dezynfekcyjnych (również działanie sporobójcze) oraz dokumenty potwierdzające wpis preparatów dezynfekcyjnych jako wyrobów pozytywnie zaopiniowanych przez PZH lub innego równoważnego z pełną atestacją, karty charakterystyki preparatów piorących i dezynfekcyjnych; - Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych oraz wobec służb Zamawiającego. Załącznik nr 2 Znak sprawy:DPS/261/11/2019r. Rokitno 05.12.2019r. Opis przedmiotu zamówienia Usługa: kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prania odzieży i bielizny dla Domu Pomocy społecznej w Rokitnie nr 38 w przewidywanej ilości 40.150 kg w skali roku. 2. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie 12 miesięcy od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania usługi pralni w pełnej ilości, z czego Wykonawcy nie przysługują jakichkolwiek roszczenia wobec zamawiającego. 3. Zakres usług obejmuje: Odbiór brudnej bielizny, załadunek, transport, pranie, dezynfekcję, suszenie, maglowanie upranej bielizny, prasownie odzieży ochronnej, odplamianie, czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego, składanie i segregację bielizny czystej wg asortymentu, pakowanie, przywóz czystej bielizny zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej i opiekuńczych. 4. Rodzaje odzieży i bielizny objętej usługą; - bielizna pościelowa, bielizna skażona, podkłady, parawany; - odzież ochronna personelu Domu, - materace, pokrowce, poduszki, kołdry; - pozostałe: piżamy, bluzy i spodnie, koszule, podkoszulki, slipy, swetry, bluzy różne, ręczniki, obrusy, firanki, zasłony, flagi, ścierki, mopy, wycieraczki itp., - worki na przewozu odzieży, 5. Zobowiązania Wykonawcy do świadczenia usług w zakresie prania bielizny: a) odbiór i transport brudnej bielizny szpitalnej - odbiór brudnej bielizny odbywać się będzie w poniedziałki , środy i piątki w godzinach od 08:30 do 10:30 - każdorazowe przekazanie brudnej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo-ilościową, tj. zlecenie prania w pralni (załącznik nr 1 do OPZ) sporządzonych w dwóch egzemplarzach dla każdej ze stron; - maksymalny czas wykonania usługi do 48 godzin licząc od momentu odbioru brudnej bielizny, - w razie braku czystej bielizny w Domu, w sytuacjach awaryjnych, Wykonawca może być poproszony telefonicznie o wcześniejszy zwrot upranego asortymentu, tzn. w ciągu 12 godzin; - w przypadku, gdy termin odbioru brudnej bielizny przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, odbiór bielizny nastąpi w pierwszym dniu roboczym przypadającym po tym dniu. Jeżeli okres dni ustawowo wolnych od pracy jest dłuższy niż 48 godzin, termin wykonania usługi będzie uzgadniany z Wykonawcą indywidualnie; - Transport brudnej bielizny odbywać się będzie środkami transportu będącymi pod nadzorem PPIS właściwego dla Wykonawcy. Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub z komorami całkowicie oddzielonymi, w pełni odizolowanymi, z podzielnymi szczelnie zamykanymi drzwiami. W wyjątkowych przypadkach kiedy transport odbywa się jednym samochodem, najpierw dowożona jest czysta bielizna, następnie zabierana brudna bielizna. Przed ponownym skierowaniem samochodu z czystą bielizną, winien on być ponownie dezynfekowany. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo udostępnić książkę dezynfekcji transportu, którym przewożona jest bielizna; - Wykonawca będzie odpowiadać za przyjęty ładunek brudnej odzieży i bielizny z chwilą jego pobrania i załadunku; - Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć ładunek brudnej odzieży i bielizny przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie; - Wykonawca zabezpieczy Zamawiającego w opakowania do brudnej odzieży i bielizny w ilości niezbędnej do jednorazowego zapakowania około 150kg na każdy dzień kalendarzowy, - opakowania do transportu bielizny zanieczyszczonej na kolejne dni Wykonawca będzie dostarczał w każdy dzień zdania czystego asortymentu -dopuszcza się dla bielizny brudnej worki poliestrowe lub tekstylne impregnowane tzn. nieprzemakalne. Rozmiary worków : szerokość worka do 95 cm (+- 5 cm), wysokość worka do 120 cm (+- 5 cm). b) pranie brudnej bielizny - Wykonawca gwarantuje nie mieszanie odzieży i bielizny Domu z bielizną z innych placówek; - pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej odzieży (zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym); - usługa prania winna być wykonywana przy użyciu środków piorących dopuszczonych do obrotu na rynku polskim, posiadających odpowiednie certyfikaty, pozytywne opinie Państwowego Zakładu Higieny lub innego równoważnego, - pranie bielizny skażonej winno odbywać się w oddzieleniu od innej bielizny; - cykl prania i dezynfekcji bielizny (czas, temperatura, stężenie środka dezynfekcyjnego) musi być dostosowany do pranego materiału zgodnie z instrukcją producenta; - Zamawiający wymaga stosowania środków piorących i dezynfekujących posiadających wymagane atesty i certyfikaty. -(parametr oceniany)w sytuacji potwierdzenia w ofercie ( oświadczenie - TAK ) stosowania technologii dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania Wykonawca zobowiązany jest w trakcie umowy do prania w temperaturze nie większej niż 70 stopni (z wyłączeniem bielizny skażonej) a dla tkanin delikatnych nie większa niż 40stopni. - Zamawiający wymaga technologii prania gwarantującej wysoką jakość świadczonej usługi, - maszyny i urządzenia używane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą posiadać znaki CE (jeśli nie to powinny być dostosowane do obowiązujących przepisów); - maszyny pralnicze powinny być wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji, - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeżeli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem; c) dostawa i transport czystej bielizny - dostawy czystej bielizny w poniedziałki, środy, piątki w godzinach 08:30 - 10:30.- czysta bielizna powinna być szczelnie zapakowana w worki foliowe a w czasie transportu w dodatkowy worek lub pokrowiec wewnętrzny tak, aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem, - czysta odzież i bielizna będzie dostarczana posegregowana asortymentowo w opakowaniach zabezpieczających przed wtórnym zabrudzeniem (zakażeniem), umożliwiających odbiór rodzajowo - asortymentowy umożliwiający potwierdzenie, że jest to odzież i bielizna Zamawiającego;- odzież ochronna personelu, zapakowana będzie każda sztuka pojedynczo w oddzielny worek foliowy; - Opakowania będą opisane co zawierają z ilością sztuk i będą zawierały odpowiednio wielokrotność 10 z danego asortymentu ale nie więcej niż 40, w celu sprawdzenia ilości zwróconych z pralni sztuk (ilości pakowania poszczególnych elementów odzieży będą uzgodnione z Zamawiającym); - osoba dostarczająca bieliznę zobowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór: fartuch ochronny i rękawice ochronne; - czysta posegregowana asortymentowo bielizna przekazywana będzie bezpośrednio do magazynu bielizny czystej. Bielizna otrzymana z pralni w uszkodzonych opakowaniach jednorazowych zostanie zwrócona do ponownego kompleksowego wykonania usługi na koszt Wykonawcy; d) ocena stanu higienicznego - Wykonawca na prośbę Zamawiającego dostarczy kopię dokumentacji z kontroli przeprowadzonych przez właściwą stację sanitarno – epidemiologiczną; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania własnych wymazów czystościowych z czystej bielizny dostarczonej przez Wykonawcę (posiewy pobierane bezpośrednio z bielizny przed wyładowaniem z wozu dostawczego). W przypadku stwierdzenia patogenów chorobotwórczych z pobranych prób prania, Zamawiającemu w ramach usługi z danego dnia przysługuje prawo do zwrotu kosztów prania za zakwestionowaną partię prania; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania audytów (w przedmiocie realizacji przedmiotu umowy) u Wykonawcy; e) pozostałe warunki - odzież i bielizna jest odbierana w rozliczeniu sztukowym i oddawana dla DPS, w tym samym systemie, natomiast rozliczenie finansowe za pranie odzieży i bielizny następuje w przeliczeniu na kilogramy odzieży i bielizny czystej; - podstawą do wystawienia raz w miesiącu faktury VAT będzie ilość przekazanego prania obliczona na podstawie rozliczenia usługi prania odzieży i bielizny w miesiącu………../……r. (załącznik Nr 2 do OPZ) sporządzonego na podstawie jednostkowych protokołów rodzajowo – ilościowych – druk zlecenie prania w pralni (załącznik nr 1 do OPZ) sporządzanych w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy W przypadku niezgodności po którejkolwiek ze stron Zamawiający dopuszcza uzgodnienia rozliczenia miesięcznego w formie telefonicznej lub elektronicznej, - bielizna wilgotna podlega natychmiastowemu zwrotowi do Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć suchą bieliznę w ilości i rodzaju zwróconej bielizny; - organizacja transportu, załadunku i rozładunku odzieży i bielizny przekazywanej z DPS będzie wykluczała kontakt czystej bielizny z brudną; - transport bielizny czystej i brudnej po ciągach komunikacyjnych Zamawiającego ma się odbywać w wózkach z komorą zamkniętą, lub wózkach/kontenerach siatkowych. Bielizna i odzież zarówno czysta jak i brudna ma być zabezpieczona pokrowcami tekstylnymi, dostarczonymi na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. Dezynfekcja wózków/kontenerów leży po stronie Zamawiającego i winna być ewidencjonowana; - pralnia, w której wykonywane będą usługi powinna być wyposażona w barierę higieniczną poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę czystą i brudną, - Wykonawca ponosi koszty związane z transportem (w tym zabezpieczenie bielizny na czas transportu - worki, folia), odkupieniem rzeczy zgubionych, zniszczonych; - Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu, do Zamawiającego przedmiotów pozostawionych lub zagubionych w pościeli lub odzieży pracowników typu: narzędzia, pieczątki, zegarki itp.; - warunki reklamacji - bielizna źle wyprana (z widocznymi przebarwieniami i plamami brudu), niewyprasowana, przekazana do Magazynu Bielizny Czystej będzie zwracana do ponownego prania lub naprawy w oparciu o Protokół Reklamacji (załącznik nr 3 do OPZ); - czas realizacji zgłoszenia reklamacji wynosi do 48 godzin od chwili zgłoszenia. Wykonawca będzie na bieżąco informował Zamawiającego o ilości odzieży i bielizny oddanej do reklamacji; - Wykonawca jest odpowiedzialny za gospodarkę odpadami powstałymi w wyniku realizowania przedmiotu zamówienia; - W przypadku awarii lub zdarzeń losowych, których nie dało się przewidzieć, Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego o zaistniałych trudnościach w zakresie terminowego wykonania usługi oraz zabezpieczy prawidłowe wykonanie usługi na własny koszt przez inny podmiot wykonujący takie usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie usługi przez podmiot trzeci; - Zamawiający usługę prania odzieży i bielizny mieszkańców Domu wymaga od oferenta dołączenia dodatkowych dokumentów: a) oświadczenie, że pralnia posiada pralnię z barierą higieniczną oraz, że jest przystosowana do prania odzieży i bielizny także zakaźnej oraz że Wykonawca pozostaje pod stałym nadzorem sanitarno-epidemiologicznym. (Potwierdzeniem jest ostatni protokół kontroli sanepidu.), b) oświadczenie, że pralnia posiada aktualną opinię lub dokument równoważny wydany przez Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzający, że Wykonawca spełnia wymagania dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych, c) proces technologiczny prania d) wykaz środków piorących i dezynfekcyjnych, które będzie stosował Wykonawca przy realizacji usługi, z załączeniem informacji o preparatach dotyczące składu chemicznego, obszaru zastosowania, sposobu użycia, czasu i spektrum działania w przypadku preparatów dezynfekcyjnych (również działanie sporobójcze) oraz dokumenty potwierdzające wpis preparatów dezynfekcyjnych jako wyrobów pozytywnie zaopiniowanych przez PZH lub innego równoważnego z pełną atestacją, karty charakterystyki preparatów piorących i dezynfekcyjnych; - Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych oraz wobec służb Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 98310000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information