Rezerwacja biletów lotniczych na potrzeby Urzędu Miasta Poznania w 2020 roku

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3532003)

Client
Miasto Poznań
State
wielkopolskie
Address
61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17 17
Phone
61 8785210
Fax
61 878 50 85
www
http://bip.um.poznan.pl
E-Mail
bzp@um.poznan.pl
Created
2019-12-06

Miasto Poznań

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17 17 61-841 Poznań wielkopolskie tel. 61 8785210 fax. 61 878 50 85 REGON 63125782200000 http://bip.um.poznan.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Rezerwacja biletów lotniczych na potrzeby Urzędu Miasta Poznania w 2020 roku

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji, sprzedaży, wystawienia i dostarczenia biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie na potrzeby Urzędu Miasta Poznania w 2020 roku. 2. Zamówienie dzieli się na 2 części, Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z nich bądź na obie. I część: świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży, wystawienia i dostarczenia biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie w I półroczu 2020 r. II część: świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży, wystawienia i dostarczenia biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie w II półroczu 2020 r. 3. Szacunkowa skala jego potrzeb na okres trwania umowy przedstawia się następująco: 1) dla I części zamówienia: Bilety lotnicze Zapotrzebowanie w I półroczu 2020 r. Zakładane kierunki lotu zagraniczne 95 sztuk Dania, Norwegia, Finlandia, Szwecja, Francja, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Gruzja, Ukraina, Łotwa, Litwa, Włochy, Grecja, Węgry, Czechy, Słowacja, Rosja, Białoruś, Chiny, Japonia, USA krajowe 3 sztuki Warszawa, Kraków, Gdańsk Gwarantowana liczba zakupionych biletów: minimum 30 sztuk 2) dla II części zamówienia: Bilety lotnicze Zapotrzebowanie w II półroczu 2020 r. Zakładane kierunki lotu zagraniczne 95 sztuk Dania, Norwegia, Finlandia, Szwecja, Francja, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Gruzja, Ukraina, Łotwa, Litwa, Włochy, Grecja, Węgry, Czechy, Słowacja, Rosja, Białoruś, Chiny, Japonia, USA krajowe 3 sztuki Warszawa, Kraków, Gdańsk Gwarantowana liczba zakupionych biletów: minimum 30 sztuk 4. Zamawiający, w przypadku każdej z części zamówienia, zastrzega sobie prawo do: 1) zwiększenia łącznej liczby biletów wskazanych w pkt 3.1) i 3.2) SIWZ do wyczerpania kwoty określonej w § 6 ust.1 umowy, 2) zmniejszenia łącznej liczby biletów wskazanych w pkt 3.1) i 3.2) SIWZ, w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego bez konieczność uzasadnienia tych zmian i bez prawa Wykonawcy do odszkodowania z tytułu tych zmian. 3) porównywania proponowanych przez Wykonawcę cen z cenami przedstawionymi przez inne podmioty świadczące usługi w obszarze rezerwacji i sprzedaży biletów. W sytuacji, gdy cena zakupionego biletu (bez opłaty transakcyjnej) będzie wyższa od ceny (bez opłaty transakcyjnej) oferowanej przez inny podmiot, Wykonawca pokryje różnicę w cenie biletu i dodatkowo zapłaci karę umowną w wysokości 20% ceny biletu/ów. 5. Za jeden bilet należy rozumieć bilet na trasie: „tam i z powrotem”. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletów „w jedną stronę”; 6. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (np. obowiązkowe ubezpieczenie podróżnych i ich bagażu w czasie lotu, opłaty lotniskowe, opłaty paliwowe, opłaty serwisowe); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60400000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information