Dostawę wyrobów jednorazowego użytku

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531681)

Client
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
State
mazowieckie
Address
05-800 Pruszków, ul. Armii Krajowej 42404
Phone
227 588 002
Fax
227 287 138
www
www.szpitalnawrzesinie.pl
E-Mail
zamowienia@szpitalnawrzesinie.pl
Created
2019-12-05

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 42404 05-800 Pruszków mazowieckie tel. 227 588 002 fax. 227 287 138 REGON 31029000000000 www.szpitalnawrzesinie.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawę wyrobów jednorazowego użytku

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów jednorazowego użytku, których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych. 8. Dostawa wyrobów jednorazowych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: nie dłużej niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia składanego faksem, telefonicznie lub drogą e-mail przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 9. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko. 10. Zamawiający zaznacza, iż podane w Załączniku nr 5 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 80% ilości produktów określonych w pakiecie. Pozostałe 20 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze Pakiety ustalone w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie Pakiety. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. 13. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33190000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information