Kompleksowa organizacja stoiska na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2020 w Cannes.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531678)

Client
Miasto Poznań
State
wielkopolskie
Address
61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17 17
Phone
61 8785210
Fax
61 878 50 85
www
http://bip.um.poznan.pl
E-Mail
bzp@um.poznan.pl
Created
2019-12-05

Miasto Poznań

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17 17 61-841 Poznań wielkopolskie tel. 61 8785210 fax. 61 878 50 85 REGON 63125782200000 http://bip.um.poznan.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Kompleksowa organizacja stoiska na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2020 w Cannes.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania w zakresie i zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej: 1) wykonania i dostawy zabudowy stoiska targowego Miasta Poznania o powierzchni 58 m2 wraz z wyposażeniem, na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu graficznego. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia 1 o projektu graficznego stoiska targowego wraz z opisem, który musi uwzględniać identyfikację wizualną Miasta Poznania, w tym w szczególności logotyp Miasta Poznania, logotyp Metropolii Poznań, logotyp Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji oraz logotypy sześciu Partnerów stoiska. 3) Projekty stoiska muszą być złożone w wersji papierowej w formacie wydruku kolorowego A4. Dodatkowo w celu ułatwienia oceny ofert Zamawiający prosi o dołączenie wersji elektronicznej na płycie CD w pliku podglądowym w formacie .pdf. 4) W projekcie stoiska musi być uwzględnione: - miejsca do rozmów, w tym, odosobnionego miejsca do rozmów w postaci stołu lub kombinacji stołów i krzeseł dla co najmniej 8 osób. Ponadto inne miejsca do siedzenia do prowadzenia rozmów, - co najmniej 2 ekrany LED płasko ekranowe o wymiarach nie mniejszych niż 36” (urządzenia dostarcza Wykonawca), - interaktywny stół z ekranem dotykowym (szacowany rozmiar: 117x72x11cm - urządzenie jest własnością Zamawiającego). Ekran umieszczony pod kątem od 30 do 45 stopni, - makieta o wymiarach 110cm x 90cm x 120cm. Ponadto w projekcie należy uwzględnić ladę informacyjną dla 2 osób z szafkami zamykanymi na klucz, miejsce na materiały promocyjne Miasta oraz firm-partnerów, minimum trzy (3) stojaki na materiały promocyjne dla partnerów, żywe doniczkowe rośliny zielone oraz zaplecze kuchenno-magazynowe i bar. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania wysokiej jakości materiałów, posiadających odpowiednie atesty obowiązujące w całej Unii Europejskiej oraz spełniających wymogi techniczne określone przez targi MIPIM. 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zabezpieczonej i opakowanej zabudowy stoiska wraz z wyposażeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zamówienia dostępu do energii elektrycznej oraz pokrycia kosztów jej zużycia. 8) Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne przyłącza elektryczne, wodno-kanalizacyjne, oświetlenie, ustawienie mebli oraz wyposażenie stoiska wystawienniczego w elementy wskazane. Wykonawca zaopatrzy stoisko w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych w tym: gniazdko na ekran multimedialny; gniazdko z listwą-przedłużaczem dla 3-5 wtyczek - w ladzie informacyjnej zamykanej na klucz; w barze - poza gniazdkami niezbędnymi do prawidłowej obsługi baru. 9) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia podłogi (panele) oraz zabezpieczenia jej przed uszkodzeniem i zabrudzeniem do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 10) Wykonawca zobowiązany jest do demontażu stoiska oraz usunięcia ze stoiska wszelkich dostarczonych przez Wykonawcę rzeczy niezwłocznie po zakończeniu imprezy targowej (nie później niż następnego dnia po zakończeniu imprezy targowej). 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wyposażenia zaplecza kuchenno-magazynowego zgodnie z treścią Załącznika 2 do Umowy. 12) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi stoiska, zgodnie z treścią Załącznika 3 do Umowy. 13) Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia kuchni i baru w produkty spożywcze, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Umowy. 14) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi technicznej w czasie eksploatacji stoiska. 15) Wykonawca zobowiązany jest do transportu materiałów promocyjnych Zamawiającego (w szczególności: stołu interaktywnego w skrzyni transportowej o wymiarach 125x90x32 cm), ulotek promocyjnych Miasta i partnerów oraz gadżetów promocyjnych (około 5 kartonów) z siedziby Biura Obsługi Inwestorów Miasta Poznania mieszczącego się przy ul. Za Bramką 1 w Poznaniu na teren targów w Cannes w ustalonym terminie przed rozpoczęciem targów MIPIM 2020 oraz po zakończeniu targów do dostarczenia wszystkich pozostałych (niewydanych) materiałów z powrotem do siedziby Miasta Poznania w terminie do dwóch tygodni po zakończeniu targów. 16) Zamawiający poinformuje Organizatorów Targów MIPIM o wyborze Wykonawcy. 17) Użyte do realizacji zlecenia elementy zabudowy i wyposażenia po zakończeniu imprezy targowej pozostają własnością Wykonawcy. 18) Wykonawca przenosi na Zamawiającego własność egzemplarzy oryginałów utworów oraz oświadcza, iż przenosi bezpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do tych utworów, bez ograniczeń czasowych, ilościowych i terytorialnych, do wykorzystania na wszelkich polach eksploatacji, a także, również bezpłatnie, autorskie prawa zależne i wyraża, także bezpłatnie, zgodę na niewykonywanie nadzoru autorskiego nad autorskimi prawami osobistymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy z załącznikami stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: Cannes, Francja.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79950000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information