Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531659)
I.1) Name and address: Gmina Kiełczygłów ul. Tysiąclecia 25 25 98-358 Kiełczygłów łódzkie tel. 0-43 8425022 w.35, 8425078 fax. 0-43 8425022 w.21 REGON 73093464800000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Przetarg nieograniczony na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kiełczygłów.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kiełczygłów. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A) odbiór i zagospodarowanie odpadów z: 1. zamieszkałych posesji : a) niesegregowanych (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01, b) segregowanych odpadów komunalne z podziałem na frakcje. 2. z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) B) Wyposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). C) Zbiórka odpadów wielkogabarytowych. D) Zapewnienie pojemników na śmieci dla mieszkańców. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ. 4.Zbiorcze zestawienie ilości i rodzaju pojemników wraz z ilością mieszkańców w poszczególnych miejscowościach określone jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum trzech osób wykonujących bezpośrednio usługi przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określają zapisy projektu umowy – załącznik nr 2 do SIWZ stanowiący jej integralną część. 6.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace związane z realizacją odbioru odpadów z posesji. 7.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90500000-2
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych) w jednej z form i na zasadach określonych w SIWZ.
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information