Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach poza Aglomeracją – ul. Spokojna a) Podzadanie 6.3. – Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Wyrach poza Aglomeracją - ul. Spokojna boczna.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531655)

Client
Gmina Wyry
State
śląskie
Address
43-175 Wyry, Główna 133
Phone
32 325 68 00
Fax
32 325 68 09
www
http://bip.wyry.pl
E-Mail
przetargi@wyry.pl
Created
2019-12-05

Gmina Wyry

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Wyry Główna 133 43-175 Wyry śląskie tel. 32 325 68 00 fax. 32 325 68 09 REGON 27625773600000 http://bip.wyry.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach poza Aglomeracją – ul. Spokojna a) Podzadanie 6.3. – Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Wyrach poza Aglomeracją - ul. Spokojna boczna.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach poza Aglomeracją - ul. Spokojna”. 2. Ze względu na fakt, iż dla przedmiotowej inwestycji, realizowane są już podzadania 6.1 oraz 6.2, to zadanie inwestycyjne zostało określone jako: a) Podzadanie 6.3. – „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Wyrach poza Aglomeracją - ul. Spokojna. Podzadanie to będzie realizowane w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową wymienioną poniżej:  dokumentacja projektowa w stadium projektu budowlano – wykonawczego opracowanego przez Jana Szczepanka obejmującego aktualizację dokumentacji projektowej firmy ECON oraz nowe nieruchomości nie ujęte w PBW Firmy ECON. 3. Zakres realizacji inwestycji obejmuje obszar poza ustanowionym obszarem Aglomeracji, w rejonie ul. Spokojnej w Wyrach. W ramach inwestycji zostaną wykonanie roboty budowlano-montażowe związanie z wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej w układzie ciśnieniowym. Prace należy przeprowadzić na odcinku od projektowanej studni węzłowej SW 9.1 do płuczącego hydrantu podziemnego Hp. Na tym odcinku należy zamontować przydomowe pompownie ścieków: Pp1; Pp2; Pp3; Pp4; Pp13 wraz z przyłączami. Dla dwóch posesji należy wykonać odejścia od projektowanej nitki kanalizacji sanitarnej PE  90 x 8,2 w kierunku do projektowanych pompowni Pp14 i Pp15, bez ich zabudowy (odejścia należy zakończyć zasuwą). W ramach inwestycji Zamawiający przewiduje odtworzenie nawierzchni drogi ul. Spokojnej – bocznej. Odtworzoną nawierzchnie należy wykonać z tłucznia grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, zastosowane kruszywo winno być pozbawione frakcji ilastej, a tym samym nie powodować pylenia w trakcie użytkowania. a) Zamówienie dla Podzadania 6.3. obejmuje: 01) budowę kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PE-HD100PN16 (SDR 11) L = 422,90 m w tym: - przewody tłoczne PEHD PE 100 PN16 (SDR 11) 90 x 8,2 - L = 385,95 m, - przewody tłoczne PEHD PE 100 PN16 (SDR 11) 50 x 4,6 - L = 36,95 m, 02) dostawę i zabudowanie jednopompowych prefabrykowanych przydomowych pompowni ścieków - 5 kpl. (+1 dodatkowy komplet zestawu pompowego); 03) wykonanie zasilania energetycznego do pompowni ścieków z domowych instalacji elektrycznych; 04) naprawę dróg po robotach kanalizacyjnych; 05) rozruch technologiczny; 06) roboty geodezyjne (wytyczenie, opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej zwierającej Inwentaryzację powykonawczą oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z Projektem zagospodarowania działki lub odstępstwach od tego projektu). Dokumentacja powykonawcza winna być wykonana zgodnie z wymogami Ośrodka Geodezyjnego w Mikołowie; 07) uzyskanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej kanalizacji sanitarnej. A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa oraz załącznik A do SIWZ tj. Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia. B. Zamówienia musi być realizowane zgodnie z: 1. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U.2003. Nr 47, poz. 401), Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 ze zm.), dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi Polskimi Normami i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Zamawiający żąda, by dostarczone materiały i urządzenia były nowe oraz posiadały wymagane deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty. 3. Wzór Umowy na Wykonanie Robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ jest integralną częścią jej treści, dlatego Wykonawca przy sporządzaniu oferty musi uwzględnić informacje zawarte w obu dokumentach. 4. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić dokumentację projektową, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót przed terminem złożenia oferty. 5. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca ważność: Dokumentacja projektowo - wykonawcza, Umowa, Oferta Wykonawcy. 6. Dokumentacja projektowa udostępniona jest bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie zamawiającego www.wyry.pl. Papierowa wersja dokumentacji projektowej zostanie przekazana odpłatnie tym Wykonawcom, którzy wcześniej pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej złożą zamówienie. C. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45 23 24 40 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45 23 24 23 – 3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45 23 13 00 – 8 Roboty budowlane zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kody pomocnicze: 45 31 00 00 – 3 Roboty instalacyjne elektryczne 45 31 11 00 – 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45 23 31 42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45 23 32 00 – 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71 35 32 00 – 9 Usługi opomiarowania D. Rozwiązania równoważne 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Pzp. 3. W przypadku, gdy ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionej dokumentacji projektowej. W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej, poprzez równoważność zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne, np.: rodzaj materiału, moc, wydajność, wysokość podnoszenia, obroty, napięcie, ciśnienie lub inne, nie będą gorsze od urządzeń jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 6. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany przedstawić dokumenty wykazujące, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania zamawiającego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (tj. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji załączonej do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez zamawiającego i autora projektu oraz o ile jest to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. E. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/ Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę osób wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy). 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa z art. 29 ust. 3a Pzp. Z uwagi na charakter wykonywania robót budowalnych stanowiących przedmiot umowy tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2018.917 ze zm.), zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy /Podwykonawcy/dalszego Podwykonawcy wykonujący roboty budowlane w rozumieniu rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U.2016.1125), przewidziani do realizacji ww zamówienia zatrudnieni byli przez Wykonawcę/ Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji umowy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności bezpośrednio związane przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę/ Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę (tzw. pracownicy fizyczni) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U.2018.917 ze zm.). Powyższy wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (tj. kierownika budowy i kierowników robót), oraz dostawców materiałów budowlanych. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia zamawiającemu pisemnego oświadczenia o zatrudnieniu pracowników, o których mowa w pkt. 2 na umowę o pracę, po podpisaniu umowy z zamawiającym, jednakże przed rozpoczęciem robót budowlanych. Ww oświadczenie winno zawierać dane dotyczące: ilości pracowników, zakresu obowiązków oraz określeniu ilości osób otrzymujących minimalne wynagrodzenie zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U.2019.1564) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2018r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2019r. (Dz.U.2018.1794). 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zmawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3. 5. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte w ogólnych warunkach mowy stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. F. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp. G. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45232440-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information